שיחה ותקשור על הצורך בדרכים להעלאת המורל שלנו

בתקופת מלחמה, איום צבאי (כפי שאנו חווים לעיתים מזומנות לאורך החיים בארצנו), תקופות של לחצים ומתחים יש לנו נטייה, להיצמד לרדיו, לעיתונים ולטלוויזיה ברמה שאינה מותירה שום מקום לאופטימיות, לרגיעה ולשלום לפחות בתוכנו אנו. אפשר בקלות "לטבוע" בחרדה, בפחד, להיכנס לדאגות, ללחץ ולמתח. הכול משפיע עלינו, המצב משפיע עלינו, גם על אלה שכבר מחוברים לאנרגיה של האור. האימה, הפחד והלחץ משפיע גם אם איננו קשורים לזה באופן ישיר. יש לנו יכולת לשנות את התבנית רק כשמפסיקים להיענות לה קרי, על ידי שינוי התייחסות, התנהלות וגישה.

בתקופות כאלה, יותר מתמיד, עלינו להפחית ככול הניתן מכול מה שמוריד את המוראל ופוגע במצב הרוח ובאיזון שלנו ולגלות מהם מקורות הרגיעה וההזנה הנכונים לנו, הגורמים למוראל שלנו לעלות ולהרגשה הטובה שלנו לתפוס את מקום החרדה, המתח והלחץ. כדאי למשל, להפחית מהישיבה מול הטלוויזיה ולשלוח אור לבן למדינה, לעצמנו לחיילים וכו' ולהתמלא באנרגיות משמחות, מרגיעות שעושות לנו טוב על הנשמה, לעזור לאחרים ולהוות גורם מרגיע.

את כול אחד מרגיעים דברים אחרים: ספורט, הליכות על חוף הים,  בטבע, ריקוד או כול סוג של תנועה, ביטוי אמנותי יצירתי כול שהוא כציור, פיסול, נגרות, עיצוב, רקמה, סריגה, (לא משנה מה העיקר שאוהבים ונהנים), קריאה, מדיטציות, כתיבה יוצרת, דמיון מודרך, מוסיקה וכולי, וכולי.

גורם מסייע ממדרגה ראשונה לשמירת האיזון והשקט הנפשי שיכול לעזור לנו להיות מחוזקים, ובמצב שמשפיע לטובה על אנשים אחרים זו התחברות למימד האור שבתוכנו, למקור האופטימיות והכוח, קרי, לרוח הנצחית הנותנת חיים לגוף.

בתקשורים שהגיעו המדריכים דיברו על כך שלמרות שיש קבוצות מדריכים המקושרים להרבה נשמות בכדור הארץ הם אינם יכולים להעביר את המידע, לעזור לנו לשנות, אלא אם כן אנו מתחברים לרוח. ההתעוררות באה רק דרכנו, דרך מי שמפתח מודעות רוחנית, רק דרך מי שמתחבר לדברים. הכוונה היא להתעוררות שמעבר לזמן ומקום, למהות הפנימית האמיתית שלנו, להבנה של מה אנחנו עושים פה ובשביל מה יש לנו את ההתנסות הזאת. 

יהושפט: "זקוקים אנו לעזרה שלכם בדיוק כפי שזקוקים אתם לעזרה שלנו. אתם פועלים על הרובד הארצי, הגשמי, אנחנו פועלים על הרובד היקומי, הרוחני, הנשמתי. מאפשרים התעוררות הרובד הזה בגוף פיזי בכדור הארץ, ואתם מאפשרים לגוף הפיזי בכדור הארץ לפעול בהתאם. כל מעגלי העוצמה חשובים מעין כמוהם, וככל שייעשו במודעות הכרתית ערה, ואנשים רבים יותר ישתתפו, כך תואר הנשמה שבהם, וכך תוכל התוכנה הישנה, (מלשון הכלה), ותאפשר מקום לזו החדשה. אך את המקום מאפשר כל אחד מבני האדם, מאפשר כל אחד מכם.

כבר דיברנו על כך שמייצגים אתם את הישן והחדש באותה עוצמה. כשלמעשה בסיס הווייתכם כעם יהודי נוגע לחדש, לשינוי, להסתכלות אחרת, דבר שמעורר התנגדות לאורך כל דרך צעידתו של העם היהודי בכדור הארץ. ההיצמדות למוכר ולידוע, ל"צריך" ול"מוכרח", ל"בסדר" ול"לא בסדר", חלק מהתנהלות תוכנת האנוש הישנה, חלק מההתנהלות. נאמר לכם מדוע. מפני שזה מה שאפשר לנשמה להוות את החיים הפיזיים. אותם "חוקים", שהם בבחינת ייהרג ובל יעבור, שהביאו לחוויית אנוש ואפשרו חוויית האנוש.

כלומר, מלכתחילה זהו חלק מתהליך צמצום הזיכרון, מראש נבנתה תוכנה שתיאלץ את הנשמה להיצמד לחיים הפיזיים על מנת שהיא תוכל לממש אותם, על מנת שהיא תוכל לחוות את כל ה"טוב" ואת כל ה"רע", ועל מנת כך נבחר מיפתח זיכרון קטן. ועל מנת כך או כתוצאה מכך, נכון יותר לומר, נולדו כל החוקים, הדעות, האמונות, הדפוסים שקשורים להתייחסות של כדור הארץ אל עצמו, בהתחלה כמרכז היקום, שלא היה שום דבר לפניו ולא יהיה שום דבר אחריו, שהכל מסתובב סביבו. אחר כך, כחלק ממערכת השמש, ולאט לאט כחלק מיקום הרבה יותר גדול ממערכת השמש. כלומר, התהליך מהפרט אל הכלל, כפי שכבר אמרנו פעמים רבות."

דורית: המדריכים מדברים פה על הרעיון של מיפתח הזיכרון הקטן בכדור הארץ, שבעקבותיו נוצרו כל הדעות, האמונות והקביעות, ואיך זה משתנה היום. היום זה משתנה משום שיש ביכולתנו להכיל הרבה נקודות מבט ומכיוון שכך, כל מה שהחשבנו כאמת בלבדית, מסתבר  כאמת לרגע נתון של זמן, לא אמת אוניברסאלית, דברים יכולים להיות אחרת. אין שום דבר שאנחנו תופסים בצורה מסוימת, שלא יכול להשתנות, מה שנותן לנו המון אופציות.

אין הכוונה לחוסר מוסריות, מדובר על מוסריות קוסמית = שוויון ערך מלא = כל נשמה היא נשמה טהורה, "שלובשת תלבושות" מסוימות לאורך הדרך, המשרתות אותה ואת הסובבים אותה – כמו נסראללה, כמו בן לאדן, או בהיפוך, כמו אימא תרזה. זו "תלבושת" שהנשמה הטהורה לבשה. בכדור הארץ יש נשמות הנמצאות ברמת מודעות שונות זו מזו, אך האור משפיע על כולן, היות ומשם נותקנו כולנו. אנחנו נמשכים לחושך, נמשכים לפחד, לצל, גם בתוכנו, משום מיפתח הזיכרון המצומצם. ברגע שהוא מתרחב, מתפוגגים הפחדים בהתאם. מומלץ מאד להרפות ממקום "החושך", לצאת ממנו מפני שזה מקום מאוד מצומצם. זה מקום שלא עושה לאף אחד מאיתנו טוב, לא בהתייחסות שלנו לעצמנו ולא בהתייחסות שלנו לסובב. זה מביא אותנו  למקום סגור.המדריכים מדברים בתקשור על החשיבות למקד אותנו ל"מהות האור" שלנו, למהות הנשמה, להרכב הקוד הבסיסי = התדרים.המדריכים אומרים שהמיקוד ב"מהות האור" הוא מיקוד בנצח. כל מיקוד אחר הוא מיקוד בתבניות שהן לא אמת יקומיות. כל מיקוד אחר קשור גם בתבניות של פחד, של רגשות נחיתות, חוסר ביטחון וחשש, מה שלא קורה כשהמיקוד הוא ב"מהות האור" או בכוח הפנימי האמיתי שלנו.

יהושפט: "כלומר, לא תמו המלחמות בעולם, לא תמה האגרסיה, אלא מה, היא מצטמצמת בהיקפים שלה והופכת להיות יותר נקודתית, מה שלא עושה אותה יותר קלה, מפני שאגרסיה נקודתית חזקה יכולה להשפיע לא פחות מאשר אגרסיה כוללת רחבה. ובכל זאת, ישנן קבוצות בכדור הארץ, כבר דיברנו על כך לפני זמן, של מודעות. קבוצות של נשמות שעדיין זקוקות לתוכנה הישנה בכדי להשלים את המעגל שלהן, זקוקות לחוות את האגרסיה, את הקורבן והמקרבן, ואתם מחזיקים בדגל. הקורבן והמקרבן  שולבו בהיסטוריה היהודית, ויותר יפה לומר, עבדות וחירות, אך בעצם זה קורבן ומקרבן. תהליך של יציאה מעבדות עדיין מתנהל. התבוננו בעם שלכם, בפילוג בתוכנו, וכשאין מלחמות חיצוניות, ישנן מלחמות פנימיות.העם שלכם מייצג את האסופה של רמות התודעה השונות שקיימות בכדור הארץ, אך בהחלט שואף לאחדות, ואיננו מייצג אותה. מייצג שאיפה לאחדות, שאיפה לשלום, מייצג, על כן, את הפער שבין רצוי למצוי, בין חלום למציאות. כל אחד מכם באופן אישי יראה היכן זה מתברג. היכן קיים פער בין רצוי למצוי, וכיצד חיים לשאיפה שלא מתממשת. ואם תתבוננו, כך אצל רוב בני האדם, במיוחד באם חיים תחת כותרת של שאיפה שלא מתממשת.חלום יש להגשים, אך אם יוגשם זה לא יהיה חלום… אז לא מגשימים אותו.

בארץ – יש אופציה לסיום (עופרת יצוקה), תוך שבוע, יש אופציה להתממשות מעשי פגיעה ברמות יותר קטנות. יש התרחשויות פוליטיות, מדיניות וצבאיות, אין רצון למלחמה.יש התכווננות דו כיוונית לשלום ולמכת מחץ. ישנם מגעים על הרבה מאוד רמות, גם בין ערבים ליהודים, גם ברמות מדיניות בינלאומיות, על מנת להשיב את השקט על כנו מפני הפחד של העולם בכלל, שזה המוקד של מדינת ישראל שיהווה מוקש נפץ שיגרור מלחמת עולם שלישית. יש לכם את כל העזרה כמיטב היכולת. כל מה שעליכם לעשות זה לנשום פנימה אל תוככם את העזרה הזאת, את "ערבות האור הלבן" את רצונכם. וככל שהאנרגיה הזאת תהפוך להיות חלק פעיל מהתאים שלכם, היא מחליפה את האנרגיה הישנה בחדשה".

דורית: המדריכים מדברים פה על מהלכים שנעשים בזרם התת קרקעי על הרבה מאוד רמות, גם פרטיות וגם כלליות כדי להפעיל שפיות ושקט. אבל מספיק שמישהו מהצדדים יאמר מילה בכדי שזאת תהיה חבית של חומר נפץ לאורך זמן. כלומר, הם מדברים על זה שהרגישות היא מאוד, מאוד גדולה והשינוי יכול להיות לרגיעה או להתלקחות יותר גדולה, וזה על קוצה של מילה. המדריכים מציעים לנו להתחבר ל"מימד התשיעי" באופן מוחלט על בסיס יומיומי. לחבק את "להבת האור" ולהעביר את זה הלאה לכל מי שמוכן לשמוע. הם מדברים על המדריכים שכולם עוזרים ותומכים, ושנמצאת מטריית הגנה ענקית עלינו.  כל מי שנמצא בקשר בכדור הארץ פועל בעוצמות מאוד גדולות על מנת להשפיע, ליצור אווירה שתאפשר שימוש באנרגיה הלכה למעשה.

סגור לתגובות.