דפוס השחזור מהו

המדריכים בונים מילון מושגים חדש כול העת: להלן שניים מהמונחים למי שאינו מכיר: "אוקיאנוס הידע" – כינוי לספריית הידע שלנו שהחיבור אליו מאפשר הכלה של הכול כ"אחדות ניגודים הרמוניה שלמה", ללא כול שיפוט ו/או ביקורת: רגשות שונים, איכויות, התנסויות, התנהלויות והתנהגויות. "קרן ארצית" – כינוי למסכת הגלגולים האנושיים שלנו בכדור הארץ.

מדריכים על דפוס השחזור מהו?

זוהי עת השתחררות מדפוסי התוכנה הישנה, או שמא נאמר, עת השתחררות משלטונן של תבניות, אמונות, דעות וקביעות,עת שחרור משחזור!

השחזור הפך לדפוס המקובע החזק ביותר עלי אדמות משום שקשור עם ביטחון, היאחזות במוכר ובידוע, ועד כמה שיישמע הדבר מוזר, "מוכר וידוע" כולל גם פחדים, אמונות, חרדות, וכיוצא באלה, שהרי כל אמונה מבוססת על ניסיון מצטבר, על חוויה והוויה ועל כן הופכת "לרכושו" של רפרטואר הידע ההתנסותי. ויתור על שחזור הוא האקט המסובך והמורכב ביותר, היות והוא שזור בתוכנת האנוש כמהווה הדבק המחזיק אותה ומקבע התנהגויות, התנהלויות, אמונות, דעות וקביעות. ותרו על שחזור בתוך "אוקיינוס הידע" שלכם.

לשאלתך – התגשמות הפוטנציאל הנשמתי אינו שחזור, אלא התהוות מתמדת, משתנה, המגשימה עצמה דרך חוויה ש""נלכדה"", (למשל וכמטאפורה), ב"קרן הארצית" שהפכה אוטונומית.

נמשיך להעביר מידע חשוב זה ונחל מראשית הדרך בעולמות חומר דחוסים כיוון שדפוס השחזור אופייני לעולמות חומר דחוסים בהיענות האינסטינקטיבית לגבול ההוויה, מאפשר חיים, הגשמה דרך חוויה ובכן כך, ישנן אינספור "תוכנות חוויה" ביקום. (מה שאת מכנה תוכנת חשיבה, אנו מכנים "תוכנת חוויה" שהחשיבה היא תוצר ישיר שלה).

דורית: כשנולדים לגוף פיזי לכדור הארץ, מתחברים לתוכנת האנוש ולכל הזיכרונות והחוויות שלנו, בעיקר כאלה שרלוונטיות לגלגול הנוכחי. בכלל, כשנולדים לאיזשהו עולם נולדים לתוכנה של אותו עולם, וההיסטוריה של העולם שאליו הנשמה התחברה באותו רגע והזיכרונות שלה בתוכו, הופכים הרלוונטיים ביותר, מכווני הדרך, המובילים. מנקודת ראות קוסמית, הכול אשליה, (אשליה – לא נצחי, במובן שזוהי חוויה ברת חלוף), אך להשתקפות באותו הרגע, זו אמת לאמיתה ואין בלתה. אנו מתחברים לזיכרונות ומשחזרים אותם. קרי, עצם החיבור לתוכנה מסוימת יכול לגרור אחריו שחזור בעולמות חומר שבהם מיפתח הזיכרון מצומצם.

אנחנו מדברים על הגוף האתרי שזו תוכנית הנשמה לחיים האלה = תוכנת חוויה למעבר נתון. החשיבה היא תוצר של החוויה.

מדריכים:"דרך תוכנות אלה מתאפשר לנשמות להגשים את הפוטנציאל שלהן כך שבאופן טבעי נוצרים "גבולות הוויה" כלליים ופרטיים המהדהדים זה לזו ודרך כך מתגלה, מתממש, הפוטנציאל. במילים אחרות, כל נשמה הבוחרת להשתקף ל"כדור לימוד" מראש חוברת ל"גבולות הווייתו", מצוידת ב"גבול הוויה" אישי (= תוכנית חייה), התואם "כדור לימוד", שאם לא כן, לא תוכל לממש את עצמה בתוכו. על מנת יתממש הפוטנציאל דרך תוכנה נבחרת נחוצים גבולות.

אכן דורית, בכך יכולה את לתאר ולהבין את ההפרדה מ"אנרגיית האם", "נשמת האם", "נגזרת הבחירה", ואת ההפרדה בכלל, בשל נחיצות "גבולות הוויה" למען מימושו של הקוד הנשמתי."

דורית: אנו שוכחים כי לכול השתקפות נחוצים גבולות התממשות חדשים ובעצם זוכרים על פי גבולות ההתממשות, לא על פי המקור.

מדריכים: "כעת, עצם קיומה של "תוכנת חוויה" יוצר הגדרות של: ניתן ולא ניתן, אפשרי ובלתי אפשרי וכד', ואם כי גבולות אלה נפרצים מידי פעם, הרי שבסה"כ נשמרים ויוצרים, (כאמור), הגדרות ההופכות לחוקי מציאות שעם רובם לא מתווכחים היות והן הופכות ""לאמת אוניברסאלית"" שאין עליהן עוררין (על ההגדרות והחוקים), כפי שמופיע בחוקות הדת השונות לאורך ההיסטוריה האנושית, למשל. כך יכולים אנו לתאר את התשתית ממנה צמח השחזור שבמקורו יועד להבטיח תנאי הגשמה (לפעמים זהים או דומים), דרכם יתאפשר מימושו של הקוד הנשמתי עד תום ב"תוכנת חוויה" מסוימת. על בסיס זה נוצרו אמונות, דעות, קביעות ואמיתות שערעורן הן בבחינת "ייהרג ובל יעבור" היות ובתנאים מסוימים ניתן להסיק X ולא Y. השחזור, אם כך, הוא כלי, יועד להוות כלי, אך כמו הגולם הפך על יוצרו, קרנות המזבח שאל להרפות מהן, שגם זה חלק מהחוויה האנושית המאפשר בסופו של דבר שינוי. אך על מנת שיתאפשר שינוי, חייב להתרחש שינוי תודעה של מאסה קריטית שיגרור אחריו שינוי תודעה קולקטיבי. כלומר, תוכנת החוויה האנושית נפתחת לתוכנות חוויה אחרות שונות ומשתנה מה שמאפשר הרפיה."

דורית: למשל, "קרן ארצית", כל קרן מהווה "גבול הוויה", עולם מסוים, תוכנת חשיבה מסוימת, אפשרויות מסוימות: בפליאדות אפשר לרחף, בכדור הארץ כוח הכבידה גורם לנו ללכת.

המדריכים מסבירים פה איך זה התחיל: מראשית הדרך הנשמה מתחלקת ל'ערוצי חוויה' אליהם מגיעות ההשתקפויות שלה. כל 'ערוץ חוויה' כזה = תוכנת חשיבה מסוימת. פורצים את זה מידי פעם: פעם חשבו שהכוכבים מסתובבים סביב כדור הארץ, והיום יודעים שכדור הארץ מסתובב סביב השמש. בסה"כ ישנם גבולות לכול תוכנה. למשל, אי אפשר לעוף בגוף פיזי. יש גבולות למה שאפשר לעשות, גם הם נפרצים היום. אךבבסיס, קיימת תוכנה שברגע שנולדים אליה אלה הגבולות. זה נועד להקל עלינו. הגבולות האלה יצרו חוקים, מגבלות, וכן הלאה, שאנו ממשיכים לשחזרם מבלי לזכור שזהו בסה"כ "גבול הוויה" שאנו אמורים לרקוד בו באין גבול,על מנת לממש את הפוטנציאל שלנו באותו עולם ואינם אמת אוניברסאלית. היום מתחילים כבר לגלות שזאת לא אמת אוניברסאלית אלא האמת של כדור הארץ, וגם היא מתערערת עכשיו וניתנת לשינוי וגם נפרצת. הקוד נפרץ.

לפני מספר חדשים, קיבלתי תקשור מדהים בו ראיתי את הקוד הארצי מצוי באיזושהי כספת, כמו בתוך "קודש קודשים", שמבחינתנו מוסתר ובלתי אפשרי לראותו, אך היום כבר יש מי שיכול להיכנס פנימה ולגלותמעבר למעטה התוחם והמסתיר, שבפנים הכול מואר ושזו תוכנה אנושית שניתןכבר לשנותה.

דורית יעקובי – נומרולוגיה, אסטרולוגיה, תקשור

סגור לתגובות.