איפיוני התוכנה הישנה והחדשה

חברים ותלמידים יקרים שלום,
התאסף המון מידע באשר לחילופי העיתים. מידע הקשור בתוכנת החשיבה האנושית אותה אנו חווים מיליוני שנים ובמעבר לתוכנה חדשה או במילים אחרות מעבר מתודעת האדם לתודעת הנשמה/הניצוץ המגשים עצמו דרך תודעת האדם. זהו מעבר לראייה, קליטה, הבנה ויכולות הרבה, הרבה, מעבר למה שאנו מכירים כיום. כמעט הייתי אומרת להוויה חדשה/אדם חדש.
לצורך ההבנה, אספתי תקשורי מדריכים עם הסברים שלי לגבי התוכנה הישנה והחדשה, מהלכי השינוי והשפעתם על התנהלותנו והתהליכים שאנו עוברים תוך כדי החלפת מהלך החשיבה מתוך ה"קופסה" אל מחוץ ל"קופסה".
את ממצאנו המשותפים אעלה לאתר בארבעה חלקים, אשר יועלו למדור "חדשות ואירועים" מדי שבוע, כשאת החלק הראשון אני שולחת לכם בזאת. את השאר תמצאו מדי שבוע באתר.
בברכה חמה ובאהבה רבה, דורית.

אפיוני התכנה הישנה והחדשה בתקופת המעבר- א

חלק א' – מהלכי השינוי וההשפעות השונות הפועלות עלינו:

כפתיח לחילופי התפישה רבי העוצמה המתרחשים בכדור הארץ ברצוני לומר שאנו נמצאים בשנים סוערות,בהן מתקיימת תשלובת של "מנגינות/אנרגיות" שונות וחזקות,המשפיעות על הכדור שלנו ועל כל אחד באופן אישי. זהו תהליךארוך, לא משהו שהתחיל אתמול ויגמר מחר- תהליך שינוי ההולך ומעצים עצמו במעבר לעידן חדש.

אחד הדברים המאפיינים הם שינויים אקלימיים גדולים, בהם ניתן להבחין כבר שנים מספר. שינוי נוסף, התגברות האנרגיה של גלי אלפא בכדור הארץ, המאפשרת רגישות קולטת ומודעות גדולה יותר,דבר המתבטא למשל, בחיפוש, בשאילת שאלות לגבי מי אנחנו, מה אנחנו, מה נעשה "כשנהיה גדולים", לא משנה בני כמה אנחנו, באי נכונות לקבל אי צדק, חוסר שוויון וכד'. יש נטייה להתלבט בכל מיני דברים שקודם היו מובנים מאליהם בשבילנו והיה ברור שזה "ככה", ופתאום זה "לא ככה". אנו מוציאים "מהארכיון" כל מיני דברים שאפילו לא ידענו שישנם שם ("לטוב ולרע"). ה"הוצאה מהארכיון" יכולה להיות כרוכה בתחושות מאוד לא סימפטיות של חיפוש, לאו דווקא בכיף, של תסכול, של כל מיני דפוסים ישנים שעולים.

לפני זמן קיבלתי דימוי,למה שקורה להרבה אנשים כיום, של בריכת דגים יפהפייה מלאת דגי זהב, שמימיה צחורים ונקיים, ומישהו בא עם מקל מאוד ארוך ומערבב את המים ופתאום… הסתבר שהמים שנראו כל כך נקיים, לא כל כך נקיים… קרי, כל הדברים ששקעו אי פעם בתוכנו עולים וצפים מעל לפני המים. אנו נמצאים בתקופה שמשהו "מערבב לנו את המים בבריכת הדגים שלנו" ואנחנו "פתאום" מוצפים בכל מיני דברים שחשבנו שהתגברנו עליהם,בדפוסים ישנים שלא שיערנו את קיומם, ו/או את עוצמת קיומם ותלותנו בהם, ואנו עומדים מולם משוםשבחרנו לשחררם (גם אם לא במודע).הדברים אינם זורמים בדרך אליה התרגלנו ולא בהכרח מצאנו כבר דרך מספקת אחרת, מה שיכול בהחלט ליצור אי נוחות (בלשון המעטה), המנערת אותנו מהדפוסים הישנים וכך מאפשרת שינוי.להלן קטע מתקשור "ספיראלת האור" לגבי התקופה והשינוי".

מדריכים: זהו זמן יקר, מיוחד במינו בו משתלבים הישן והחדש. בו תבניות, דעות, התרשמויות ישנות מתמוססות ב"אוקיינוס הידע", הכול שם, דבר אינו הולך לאיבוד, הם רק משנים מקום, משליטה להוויה…"שינוי קטן"… כשהכול הווה. הכול משרת.
השלמת המעגל היא בחיבור שבין המוח האנושי למוח הנשמתי או למוח האתרי, איך שתרצו לכנות זאת;המוח האנושי הופך להיות למתורגמן מלא של המוח האתרי ובכך שכול אותם "מגדלורים", (כפי שאתם מכונים ואנו מכנים אתכם ואת כל מי שבחר להאיר את הרשת), מהווים מאסה קריטית המהדהדת לכל העולמות, בכל העולמות. הדהוד המעורר את זיכרון ההיות אצל כל בני האדם ב"כדור לימוד" ומגדיל את המאסה עד שהיא הופכת להיות קריטית. ה"גלגל" כבר מסתובב מהר, אין חזרה. כל מה שאתם רואים גורם ל"גלגל" להסתובב יותר מהר, מעורר את חווית האבסורד, (כפי שכבר אמרנו), וגורר אחריו שינוי,מפני ש"הרוע" מיצה את עצמו, האופל מיצה את עצמו, "הטוב" מיצה את עצמו והגיעה העת שאותו קיטוב בין "טוב לרע" בין "שחור ללבן", יתמוסס.

כשאין יותר צורך "בטוב וברע", כדוגמא, או בגבריות ונשיות, הם יכולים להתאחד לכדי אנרגיה שחוותה את כל תעלולי ה – Mindהאנושי ל"טוב ולרע" ואינם נחוצים יותר.

זוהי פאזה חדשה, שונה לגמרי= פאזת המימד התשיעי:הוויה של שוויון ערך ושל שיתוף מבלי צורך בקיצוניות, בקוטביות. זוהי חוויה ממקום הנשמה המנהגת את הגוף, המחליפה את מקום הגוף ששלט בנשמה.

מבורכים אתם, מבורכים, מבורכים, ביכולת להיות "מגדלורי אור", לעצמכם ולכול הסובב אתכם ובכך להשפיע על עולם ויקום מפני שכל ההשתקפויות שלכם משתתפות בחגיגה, אינכם לבד גם לא ב"כדור לימוד.

כל ההפרדות שנחוו במשך מיליוני שנים בכדור הארץ מתמוססות אט, אט, זהו השיא, הפיק, אצל כל אלה שהופכים את המודעות הרוחנית לחלק מחייהם ומחברים אותה עם המישורים האחרים, זוהי השלמת מעגל.

שמחנו לשוחח עמכם, נשמח לעשות זאת שוב בכל הזדמנות שתינתן לנו. מבורכים אתם באור ובאהבה באור ובשלום".

סגור לתגובות.