מתאמנים בחשיבה חדשה

יש לנו היכולת ליצור תקשורת חדשה על אף ולמרות פחדים, חרדות וחששות שאנחנו עדיין סוחבים המעוגנים בתקשורת המוחית שלנו. היצירה של תקשורת חדשה מתאפשרת למשל על ידי מידע, הבנות, תובנות, נקודות מבט חדשות המשנות את הידוע זה מכבר ומאפשרים לנו ליצור הקשרים חדשים במוח. המדריכים הרוחניים מציידים אותנו בנקודות מבט ומידע המסייעים בכך.

ככל  שאנו מתאמנים בחשיבה חדשה, זה הופך לאט, לאט, להיות הרגל חדש. עם אימון ומודעות מתחזקים ההקשרים החדשים והישנים מפסיקים לנהל אותנו. (ראו מאמר שנשלח ב – 6.2.20  יש לנו את החופש לברוא את המציאות וזה מדעי!!!),  הידע הישן קיים בזיכרון אך אינו מנהל אותנו עוד. אנו יוצרים שינוי בהנהלה, מחליפים את ההנהלה על ידי יצירת הקשר חדש, סינפסה חדשה, שתקשר בין הידע הנמצא בתוכנו, בין העוצמות הרגשיות התחושתיות שקיימות בתוכנו לבין החיים המעשיים מה שעוזר לנו לשחרר את כל התקיעויות. האימון מחזק את ההקשר, ועל כל אחד לעשות זאת בדרך המתאימה לו.

הידיעה שגם פיזית נוצרים הקשרים במוח והמדע מאשר זאת, עוזרת לנו לעגן את זה במציאות ועל מנת שזה יהיה כלל עולמי אנו זקוקים שהחלק הפיזי יאמר זה נכון!!! ברגע שיש הוכחות מהמדע זה מאפשר לאנשים להאמין.

כאשר איננו נמצאים בפחד כאשר קורה לנו אירוע קשה ואיננו עסוקים במה ואיך יהיה, קל לנו יותר להתמודד עם האירוע. ההקשרים החדשים שאנו יוצרים במוח  יוצרים באופן אינסטינקטיבי גישה אחרת, תגובות אחרות, מקום אחר שנותן הרבה כוח. וזה תהליך של יצירת סינפסות חדשות במוח. 

תהליך יצירת הסינפסות במוחנו איננו מובן לנו אלא עד שנוצרת הסינפסה, לאחר יצירתה "נופל האסימון".

כאשר אנו חיים את הדברים מתוך אמונה מלאה, האפקט מחלחל גם לסביבה כמו טיפות גשם שמחלחלות לאדמה ומאפשר לאחר לעשות את החיבורים שלו במוח.

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.