הסבר ותקשור מדריכים על בחירתנו להאיר את האור שבפנים

המדריכים מחברים אותנו, באמצעות תקשור כפי שהוא מובא להלן, לרעיון ולהבנה שבדרך זו או אחרת, הסכמנו לקחת על עצמנו את חבלי הלידה של התקשור ושל כל הדרך הזאת בלי בחינות מיותרות. הסכמנו ללכת באפלה ולהאיר את האור מבפנים. בחרנו להתחבר להרגשת הידיעה וללכת איתה על מנת להגדילה, הלכה למעשה, בהוויה האנושית.

אנו עושים זאת על פי בחירה, ומעבירים זאת הלאה לאחרים שעושים את אותו הדבר מעצם זה שאנו עושים זאת. בחרנו להיות האור הקטן שיחד יוצר אור איתן.  הדרך היחידה  ליצור "אור איתן" היא קודם כל לצעוד, כל אחד עם האמת שלו במאה אחוז בכל רגע נתון, ולסייע לאנשים אחרים לעשות את אותו הדבר.

המדריכים אומרים שאנו משמשים כמגדלור להם ולהרבה מאוד אנשים בכדור הארץ כי כל אחד מאיתנו, שאור הנשמה מתחיל לזרוח מתוכו קרי, המתחיל להכיר במהותו, במי הוא באמת, ומרפה מחוסר ביטחון, נחיתות, מ"כן נכון ולא נכון, כן בסדר ולא בסדר", ופשוט הולך עם האמת שלו, יודע ומודע לכך ש"אני= אנחנו", מהווה מגדלור של המדריכים ושל הרבה מאוד אנשים בכדור הארץ. לדבריהם  לא משנה ה"מה" אנו בוחרים אלא "האיך". קרי, כל דבר נעשה זאת מתוך שלמות פנימית, מתוך אמונה שלמה, מתוך הרגשה טובה בהתאם לחוקים הפנימיים. צריך להניח להתחסדות ולצניעות המזויפת ולדאוג לנוחות המיטבית שתאפשר לנו למלא את התפקיד שלנו כהלכה.

עלינו להניח לתבניות של "מה יגידו" מפני שאין מדובר באנשים אלא בתבניות חשיבה שאימצנו לעצמנו אי שם ולצורך שלנו ליישר על פיהן קו למרות אי רלוונטיות. מה שרלוונטי זה רק מה שנכון לנו כל רגע נתון של זמן.              

הכוונה במושג "אנשי המילואים" להדגיש את אלו מאיתנו שבחרו להיוולד לכדור הארץ במטרה לעזור בחיבור אל הרובד הרוחני בפועל. הנה התקשור:

 "עליכם להיות צפונים באור הפנימי וללמוד להכירו ולהקרינו אל חוץ על מנת לעשות שינוי בפועל בעצמכם ובסובב". "זהו גלגול ""אגואיסטי"" לחלוטין, ואנו אומרים זאת משום שדרך הרשות, הנדיבות, הקבלה, האהבה לעצמכם אתם יוצרים טרנספורמציה חברתית ענקית. כאור הנר מבפנים אל חוץ אינכם רואים את החוץ, אלא את הפנים המאיר אל חוץ.

האור הוא אור פנימי המקרין אל חוץ. אין אפשר לשנות תוכנה בדרך אחרת. עליכם להיות צפונים באור הפנימי וללמוד להכירו ולהקרינו אל חוץ על מנת לעשות שינוי בפועל בעצמכם ובסובב.

כן דורית, זה "הפטנט" של "אנשי המילואים". כל אחד בדרכו שלו מוצא את האור הפנימי, לומד להישען עליו ולהעבירו אל חוץ.

 כעת, עד שנוצרת סינכרוניזציה בין פנים וחוץ, לוקח זמן, וגם זה מכוון  משום שהסינכרוניזציה הזאת בדיוק, מהווה את השינוי. כלומר, אתם פועלים מתוך חזון פנימי כזה או אחר, מפיצים אותו, ואנשים "נדבקים" באור הזה לאט, לאט ומרחיבים מעגל.

הפעם הזו, כפי שכבר אמרנו פעמים רבות, ארבעת הרבדים נפתחים לחוויה, לשוויון מלא המאפשר שוויון ערך, והשלמת המעגל קשורה בחיבור אל כל אחד מהרבדים בחוויה ובהוויה.

אתם מבינים, עניין הנר הפנימי העולה ומאיר את כל הגוף, ההילה והעולם הסובב, קשור באמון בעצמכם, בחזונכם, באידיאלים שלכם, בנו וב"קבוצת התפקיד" גם כשאינכם רואים את מה שאנו רואים בעולמנו משום פער הקצבים.

אנו קיימים לסייע לכם להרחיב ראות. כל מה שקורה מאפשר לאפס, לכוון, ליישר קו, לאמת את עצמכם עם עצמכם ועם דרככם עלי אדמות באשר לתפקידכם, לתרומה שלכם ולתמורה שלכם (ארבעת הרבדים) באותה המידה.

לעת זו אור ואהבה, שלום ושלווה. זכרו כי זוהי עת צמיחה שבחלקה תת קרקעית, אך מחזקת שורשים לטווח ארוך. מחברי ספיראלת האור"

סגור לתגובות.