לא כל מה שאנו קולטים בחמשת החושים, הוא כל מה שיש…

מטרת ההתנסויות של כל נשמה היא לממש את הפוטנציאל הטמון בה ואת כל האופציות האפשריות בעולמות שונים ובתקופות שונות. בכל עולם מותאם גוף ומוח המאפשרים תיפקוד מלא באותו עולם, בהתאם לבחירה. בכדור הארץ בחרנו מראש "מיפתח הזיכרון" קטן כך שנוכל לחוות את העולם הליניארי, העליונות והנחיתות כל הרגשות "הטובים והרעים" דרך חמשת החושים הפיזיים. ככל ש"מיפתח הזיכרון" יותר קטן, המשמעות היא שאנו מבחינים במעט מאד דברים בתוכנו ובסביבתנו, כך שנדמה לנו שמה שאנו קולטים בחמשת החושים, הוא כל מה שיש.

"מיפתח זיכרון" גדול אומר שאנו משתמשים גם בחוש השישי שלנו, באינטואיציה ויודעים שמה שאנו קולטים בחמשת החושים, הוא אפס קצהו ממה שבאמת קיים, גם אם איננו רואים זאת.
כשכך, מתרחבת ההבנה, התפישה ונוספות כל הזמן נקודות מבט חדשות המשחררות אותנו מתפישות ישנות.

עם שינוי צורת החשיבה אנו מבינים שדברים אינם קורים סתם, או במקרה, שלכל דבר טעם ומשמעות ובא לשרת אותנו ויש לנו את היכולת לבדוק את הסיפור היותר גדול – יש ביכולתנו להתחבר לתמונה הרחבה לגבי עצמנו והסביבה, על ידי היזכרות בעצם היות כל אחד מאתנו ניצוץ אלוה ממעל, אהוב, חשוב, רצוי ושווה ערך לכל אחד אחר, מעצם היותו.

ידיעה זו משנה את תפישת המציאות ודרך אימון והכרה בכך שכל אחד מאתנו נשמה שמתהלכת בתוך גוף פיזי המצויה בתהליך מעבר מאי זיכרון לזיכרון מהותה, כך מופנמת התפישה על כל ארבעת הרבדים; פיזי, רגשי, מנטלי ורוחני. ככל שאנו מתאמנים יותר, אנו קולטים יותר, ערוצי הקשר שלנו נפתחים ועולה היכולת לחיות בנוכחות מלאה ומתוך אמון בעצם ההיות. הדפוסים שקודם לכן השאירו אותנו "קטנים", חסרי ביטחון, לא יודעים,  מתפוגגים אט, אט ואנו לומדים להזדהות מבלי להזדהות להתאמן ב"התבוננות משתאה" ולהתנהל ברגישות כלפי עצמנו והסביבה, לסלוח ולהבין לעצמנו וכל אחד, דבר המאפשר שינוי תודעתי המוביל לחיים מספקים, פרודוקטיביים של שלום והשלמה בתוך עצמנו ועם הסובב.

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.