יתרונות החיבור המעשי והתכליתי לעולם הרוח בחוויית החיים בעולם החומר

הפעם אני מבקשת לדבר מעט על יתרונות החיבור המעשי והתכליתי לעולם הרוח בחוויית החיים בעולם החומר על מנת יתאפשר שינוי ושיפור ביחסים עם עצמנו ועם הסובב וחיבור לעולם שוויוני, מתחשב, רגיש הלוקח בחשבון את תוצאות מעשיו. עולם משוחרר מ"חור מנעול" דרכו נתפשת המציאות, ומעבר לחיים של התחשבות, שיתוף ואכפתיות.  

כל מה שאני לומדת ומלמדת בקורס לפיתוח ויישום מודעות רוחנית ותקשור, מהווה אמצעי להרחבת התודעה, לפתוח את הראש והלב למודעות רחבה יותר, לשלום פנימי וחיצוני.
אני לומדת ומלמדת להקשיב, להשתמש באינטואיציות. על כל ארבעת הרבדים פיזי, רגשי, מנטלי, ורוחני שאם לא כן, לא יתאפשר שינוי.

השינוי שהמדריכים הרוחניים מדברים בו, נוגע בהרחבת הקליטה והתרגום שלנו שיאפשרו לפירושים המנהלים לנו את החיים, להשתנות. כל עוד הפירוש לא משתנה החיים לא ישתנו.

דרך מדיטציות, תרגילים למכביר, כתיבה מדיטטיבית כחלק מהתהליך, מתאפשרת הרחבת אופקים, באופן תכליתי.

המדריכים הרוחניים מגדירים את תפקידם "כמאפשרים הגדלה של כרטיס זיכרון". כלומר, הרחבת היכולת להכיל כמות הרבה יותר גדולה של ידע, הבנות ותובנות מאשר התאפשר עד כה, על מנת להפסיק לשחזר דעות, אמונות וקביעות הגורמים לנו שוב ושוב למאבקים ומלחמות.

המדריכים מסייעים לנו לעשות הקשרים בין מקרו למיקרו, לפתוח את התודעה שלנו ולהתחבר לנשמה, ניצוץ האלוה ממעל, או כפי שהם מכנים זאת "מהות האור" שאנחנו.
מודעות זו מאפשרת לנו להתחבר לחוויה חדשה כבני אדם ביום, יום.
על מנת כך, יש צורך לבנות תשתית של הבנה בסיסית כך שהמוח האנושי יוכל להבין, לקבל ולשנות.

דרך מכלול אדיר של נושאים המייצרים חוויות אישיות, תוך כדי תהליך, מתרחבת התפישה. העולם שלנו עדיין אינו מבין בפועל שרק הרחבת התפישה תשנה פירושים, תשנה רגש ותשנה את העשייה.
המטרה היא הרחבת הקליטה וההכרה שאנו אהובים, שייכים, ניצוץ אלוה ממעל בתלבושת אנושית מעצם היותנו, לא יותר ולא פחות, מאף אחד אחר.

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.