מדיטציה מונחית ותרגול

נעצום את העיניים ונשב הכי נוח שאפשר נמקד את תשומת הלב שלנו על הנשימה, נאפשר למפל אור לשטוף אותנו, נתחבר לאור שיורד ומתחבר לאדמה עד שנמצא עצמנו במעגלי אור שמחברים שמים וארץ.

בפנים ובחוץ…………. ……………………………………………………………………………………………………

"השלום השלווה, אור ואהבה כאן יהושפט, עזרה וחברי ספיראלת האור, שמחים להיות עמכם, ברוכים הנמצאים, תודה על היענות תמיד שמחים על היענות ומבקשים מכם הפעם לקחת את זרם האור היורד מן היקום אליכם ולהפוך אותו לשביל עליו  אתם יכולים להלך בדמיונכם.
כל זאת קורה בפשטות עם השאיפה והנשיפה שמזינים את שביל האור ומאפשרים לו להתרחב לשביל שנעים ונוח ללכת עליו, לצעוד בו. עם השאיפה אתם מושכים את אנרגיית האור אליכם, ועם הנשיפה מאפשרים ליצור לגלות את השביל, שביל האור. השביל יוצא מהלב בכל אזור שקרת הלב העליונה התחתונה והמרכזית…………
………………………………………………………………………………………………….
ראו את השביל נוצר, נוצק,………………………………………………………………..
ולאורך כל המסע הזה דעו שהשאיפה והנשיפה מזינים ויוצרים את השביל מעצם ההיות ללא שום מאמץ…………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………….

וכעת מששביל האור מוגדר אצל כל אחד מכם, מצאו עצמכם בדמיונכם מחליקות עליו, בין בישיבה, בין בעמידה, בין בשכיבה ושימו לב כאשר אתם מחליקים עליו השביל מסתדר בדיוק כך שאתם לגמרי מוגנים בתוכו. שביל עוטף, שביל בטחון. ניתן לכם רגע לחוות את חווית ההחלקה בשביל האור…
……………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………
אפשרו לעצמכם להחליק בנחת ובהנאה מלאה מהדרך……………………….
……………………………………………………………………………………………..
תהיו ערים לנשימה המייצבת ומחזקת את השביל המאפשרת לכם להרגיש מוגנים בו במאה אחוז גם מבלי לדעת לאן הוא מוביל………………………………
…………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………..
וכעת, השביל מחליק אל עבר עמק ואתם כמו נשפכים אל תוך העמק
המוריק והיפיפה, מכונסים במעגל של אור, השביל הופך למפל המוזן דרך השאיפה והנשיפה, ושיהפוך שוב לשביל של אור, כשתשובו למודעות ההכרתית.

  1. אתם מתבוננים בדמותכם ההשתקפותית ורואים היכן זרימת האנרגיה פחותה או מתעכבת.
  2. מגלים נקודה, נקודה, מה ההשפעה של העכבה על כל הגוף, מה מטרתה, לשם מה היא קיימת.

נשמו את פל האור אל תוככם, ראו עצמכם בעמק היפיפה אליו החלקתם דרך שביל האור, התבוננו בדמות שלכם ורשמו הכול……………………………………….
……………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………..
תרגיל זה ניתן להכיל לכול אחד, כלומר בדרך זו ניתן לבחון ולהבחין מהן הנקודות בהן מתקיימת זרימה חלקית או מעוכבת של אנרגיה. מה ההשפעה במובן התכליתי והמעשי של זרימה חלשה או מעוכבת ומהי משרתת.
זהו השלב הראשון לשינוי. כל עוד לא ניתן לבחון את ההדהוד שנוצר בעקבות סגירת ברז העוצמה למשל, ובשרות שסגירה זו יוצרת, לא ניתן לבדוק האם זה עדיין נחוץ או לא נחוץ ומה ניתן לעשות במקום. מדובר בשינוי הרגלים. כל מקום בו האנרגיה זורמת באופן איטי או מעוכב, קשור לדפוס של התנהלות והתנהגות מגמתית כזו או אחרת.
דפוס של הרגל חרוט היטב ועל מנת להרפות מהדפוס יש ליצור מבנה חדש. כהתחלה אנו מציעים לקחת נקודה אחת מרכזית שהתגלתה כבעלת אנרגיה מעוכבת ושברורה ההשפעה של האנרגיה המעוכבת בנקודה זו, ולאיזה רובד היא שייכת ומה זה משרת הדבר ניתן לגילוי.

אפשרו לחוויה להירשם פיסית, רגשית, מנטאלית ורוחנית. אפשרו לאותו מקום לפעול במלוא התפוקה שלו, לחלחל לכל ארבעת הרבדים,  כשהשלב הבא הוא לבחור את רמת הזרימה הנכונה כרגע כך שבכול פעם  בין שעובר יום, יומיים, שבוע, שבועיים אתם יכולים כמו לפתוח את הברז עוד קצת וליצור סנכרון נכון לרגע נתון של זמן בזרימת האנרגיה ובהכלת ההשפעה.

מדובר על מלוא הפוטנציאל ועל הבשלות, הנינוחות, הנכונות לממש אותו ברגע נתון של זמן ועל צמצום הפער בין חלום ומציאות דרך ההתאמה של מיפתח זרם האנרגיה לרגע נתון של זמן. כמטפורה, כמו התעמלות, הגמישות של הגוף איננה מתרחשת אחרי אימון אחד או שניים. נדרש אימון חוזר ונשנה כדי להגמיש את הגוף, כך גם כאן.

מדובר בהרחבת התפישה, היכולת, האפשרויות בהגדלת מיצוי הפוטנציאל הלכה למעשה. העבודה עם נקודה מרכזית אחת תשפיע על כל שאר הנקודות. אם מצאתם יותר מנקודה מרכזית אחת עשו את התהליך אתם. אתם יכולים לדמות זאת לברז שנפתח ונסגר או כל רעיון אחר שמאפשר לכם לווסת את כמות האנרגיה שאתם נותנים רשות לזרימתה.
ניתן להשתמש בזאת גם בעזרה לאחרים.
לסיכום:

  1. אתם עולים על שביל אור המחבר אתכם למקור של כוח.
  2. מחליקים ממנו למקום מואר, מחבק, מקום שמאפשר להתבונן בכם או במישהו אחר על כל ארבעת הרבדים בצורה שקופה וצלולה כמערך של זרמי אנרגיה קשר והקשר.
  3. לזהות היכן האנרגיה זורמת, משתלבת, ומסתכרנת עם כל השאר והיכן קימת התכווצות, החלשה, עכבה.
  4. לאחר הזיהוי להתבונן בהדהוד ולראות איך זה מתבטא בשטח ובאיזה רובד במובן של מיצוי מקסימלי והיכן המיצוי חלקי ומה ההשפעה על כל שאר הרבדים כשברור באיזה רובד מדובר ומה המטרה.
  5. הדמיה של זרימה "נורמלית" של אנרגיה לאותו מקום, ההדהוד שלו, התוצאה הלכה למעשה על כל ארבעת הרבדים. היכולת לחוות זאת על כל ארבעת הרבדים תוך כדי.
  6. מציאת עוצמת זרימת האנרגיה הנכונה ברגע נתון כך שיש הנהגה מלאה על שינוי בזרימה, על השינוי בכלל. הסימן שעוצמת הזרימה נכונה  היא בהרגשה של ההתרגשות, השמחה, נוחות, נכונות על כל ארבעת הרבדים.

כל זאת כתהליך עד שזרימת אנרגיה שלמה מתאפשרת ואין משנה כמה זמן זה ייקח. אין מדובר בניתוחי עומק, מדובר בהבנות אינסטינקטיביות  בחיבור לגרעין ההבנה, גרעין הידיעה שטמון בכל אחד ואחד מכם והיכולת להביא עצמכם לידי מיצוי מיטבי, מרבי, מספק ולידי איזון על כל ארבעת הרבדים. כלומר, פתיחת האנרגיה נתונה באייך הלכה למעשה, חווית התוצרים בדמיון שפתיחה זאת מאפשרת, ביכולת להכיל אותה וכך הווה. אין וכוח, אין שאלות ככה זה!!!  

     כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.