שאלות ותשובות – חלומות

מה המשמעות שאני חולמת על לידות ולא מבינה למה?

ראשית, לידה מסמלת התחדשות, אינקובציה, היווצרות של משהו חדש.
חשוב, ונכון תמיד, לבדוק כל מקרה/חלום לגופו באופן אישי זה לא נכון בעיני לתת תשובה כללית וסכמתית. אם היית בגיל הפוריות זה יכול היה לרמז על הריון קרב ובא.
עליך לבדוק לאיזה סוג של התחדשות את הולכת, תירשמי את החלומות לכל פרטי הפרטים ונוכל לגלות. את עומדת כנראה, בפני איזושהי התחדשות, גילוי/מימוש של יצירתיות וכדומה. על מנת לפתור את חידת החלום עלינו לדעת את כל פרטי החלום, ההרגשה עמה את מתעוררת ולמה החלום מתקשר באופן תכליתי לחייך. ראה את הכתבה על איך לזכור חלומות.

מה מסמל מוות בחלום?

מוות בחלום, כמו בקלפי טארות,  מסמל טרנספורמציה, שינוי מאוד משמעותי, רדיקלי. לעיתים רחוקות  זה מסמן גם מוות, כעוד תפקיד של החלום, להכין את ההכרה המודעת לקראת משהוא שהיא אינה יכולה, שקשה לה לקבל. זו ידיעה של תת ההכרה שעולה להכרה המודעת של מה יקרה כי בעצם אנחנו בוחרים וזה נמצא ברשת האופציות. להזכירכםחשוב, ונכון תמיד, לבדוק כל מקרה/חלום לגופו באופן אישי זה לא נכון בעיני לתת תשובה כללית וסכמתית

אני חולמת מדי פעם על אנשים שלא ראיתי 40 שנה ועל אנשים זרים ולא מבינה למה ומדוע?

כאשר אנו חולמים על אנשים אחרים, ובפרט אם זה חלום חוזר על מישהו אחר, זה אומר שיש לנו קשר איתו, גם אם זה לא נראה ריאלי או רלוונטי למציאות הזו. עכשיו צריך לבדוק מה קורה, מה הוא מסמל, יכול להיות שהוא לא הנושא אלא הנושא זה הרעיון שסביבו. 
אנחנו לא יודעים את מי אנו מכירים מגלגולים קודמים, אנו מזהים את האנשים שאנו מכירים – משפחה, חברים וכד', לעיתים נדירות יש לנו תחושה של "דה ז'ה וו" לגבי אנשים שאנו פוגשים, את רוב מי שאנו פוגשים איננו מכירים, הם זרים ואנו פוגשים אותם פעם ראשונה מבחינת המוח המודע שלנו.  יכול להיות מישהו שלמדתי איתו בכיתה א' אבל הוא אח נשמה שלי, חבר למסע שלי שעכשיו אין לי קשר איתו כי איננו זקוקים לקשר הזה, כ"א חי את חייו, אך בתת המודע יש קשר כל הזמן.

 בחלום אני חווה במציאויות אחרות, עושה דברים שאני לא עושה כשאני ערה, החוויות ממשיות ומוחשיות בהרגשה אבל, לא מוצאת כל קשר לחיי היומיום שלי בפועל. לא מבינה, מה זה ומה זה אומר?

אנו חיים במציאויות מקבילות רק לא מודעים לזה בהכרה המודעת שלנו. בשינה הנשמה כמו עפיפון, עפה בשמי המרחב בעזרת הדמיון ויכולה לבקר במציאויות שונות, בעולמות שונים ולחוות חוויות מגוונות. בדרך כלל אין ההכרה המודעת מכילה חוויה כזו בזיכרון שלה, היא ישנה. לעיתים, משהו מהחוויה מעורר את ההכרה המודעת ואנו מתעוררים עם זיכרון של חלק מהחוויה.
בנוסף, קיימים 7 מישורי תודעה בכדור הארץ כשאנחנו מודעים רק לאחד מהם והוא מישור האדמה (כפי שהמדריכים מכנים את המישור המודע שלנו). הדמיון משייט גם במישורים אלה. חלומות הם חלון למציאויות אחרות שבהן אופציות שאינן יכולות להתגשם בכדור הארץ מאיזושהי סיבה, מתגשמות. לא כל מה שקיים במציאויות מקבילות, חייב להיות קיים גם במציאות הזו.  בכל מציאות יש לנו בחירות שונות, כמו בסרט "דלתות מסתובבות". להזכירכם,חשוב ונכון תמיד, לבדוק כל מקרה/חלום לגופו באופן אישי זה לא נכון בעיני לתת תשובה כללית וסכמתית.

סגור לתגובות.