מעגל ריפוי – שליחת אנרגיה מרחוק מהן התועלות

מבקשת אני לספר לכם על מעגל הריפוי, התנסות מרגשת (בכל פעם מחדש), שאני חווה ביחד עם תלמידי לאורך השנים, הנוגעת ביכולת לסייע לאנשים מרחוק, דרך שליחת אנרגיה בקבוצה וכקבוצה. התועלות של מעגלי ריפוי אלה לא תסולאנה בפז, כיוון שמדובר בשליחת מאסה אנרגטית, על ידנו בעזרת ישויות האור, המקלה כאבים פיזיים ונפשיים, מרגיעה מסייעת ותומכת באנשים להבריא ו/או להקל על עצמם.אחד הסיפורים המרגשים, אם כי גם עצובים, מדובר באימא של תלמידה, שהייתה במצב סופני בהוספיס וסבלה מכאבי תופת. מעגלי ריפוי יומיומיים של כמה דקות אפשרו לה לחיות את שלושת השבועות האחרונים לחייה ללא מורפיום וללא שום כאב! לא כל הדוגמאות הן כל כך דרמטיות אך ישנם בלי סוף מקרים של אנשים שנעזרו והתחזקו בדרך זו.

מעגל ריפוי כשמו כן הוא, מעגל של אנרגיית הבראה, הרגעה וריפוי מתוזמן ומדויק לאנשים ברגע נתון, המתבצע בשיתוף פעולה ביננו (בני האדם), לבין ישויות הרוח המלוות אותנו בדרכנו האנושית.כל מעגלי הריפוי האלה, נעשים דרך הקרנת דמותם של האנשים הזקוקים לעזרה אל תוך מעגל הריפוי, הם אינם מופיעים בגופם הפיזי. ההקרנה נעשית בעזרת הדמיון.

המדריכים, ישויות האור, הם אלה המנחים את מעגלי הריפוי, דרך תקשור.

אנרגית הריפוי נבנית בתקשור שהמדריכים מעבירים דרכי. הם מנחים מדיטציה בעזרת דמיון מודרך, למטרת רפוי עצמנו, אחרים, מקומות, ארצות ועולם. ניתן לחוש את עוצמת המעגל ממש באופן פיזי, אך בוודאי באופן רגשי תחושתי.
מעגלי הריפוי מאוד ייחודיים, אין מעגל אחד דומה למשנהו. המעגלים נוצרים בהתאם למי שאנו מכניסים למעגל ובהתאם לנו ברגע נתון וכך מתאפשר ריפוי מקסימלי, מעשי מבחינת השפעתו על החיים הפיזיים.
הריפוי ניתן בכלהרמות; פיזית, רגשית, מנטאלית ורוחנית.

אני מכניסה בדמיוני, למעגל ריפוי רק את מי שמבקש עזרה, או שרשותו נתונה לי מראש.

כל אחד מאתנו מקבל את הריפוי האנרגטי שנחוץ לו מעצם היותו חלק מהמעגל ורק אחר כך המדריכים מבקשים להכניס אנשים נוספים בעזרת השימוש בדמיוננו.

שאלה: האם נכון לחזור שוב אחרי יום, יומיים על מעגל ריפוי לאותם אנשים והאם אפשר להשתמש שוב באותו דימוי ולהכניס לשם אנשים שונים, בזמן אחר?

דורית:לגבי החזרה: כשעושים מעגל ריפוי הוא בדרך כלל ממשיך להשפיע עוד זמן, ככל שיש צורך ורק אז הוא מתפוגג. מעגל הריפוי נחוץ כל עוד יש צורך לתקן, לשפר, או להרגיע משהו, וכן הלאה. הרגישות שלנו אמורה לגדול לרמה שבה אנו מרגישים מתי הוא נחוץ ומתי לא.

לשאלה לגבי אנשים אחרים.אין מעגל ריפוי אחד דומה לשני משום שאנחנו נמצאים בזמן אחר, במצב אחר וכל פעם זקוקים לדברים אחרים.

אין להשתמש באותו מעגל ריפוי מפני שכפי שכבר נאמר, כל מעגל הוא ייחודי לרגע נתון של זמן ונרקם על ידי המדריכים בדיוק על פי מי שהכנסנו למעגל. לא נכון ללכת עם איזשהו דגם, אלא רק להשתמש ברעיון שלכל מעגל ריפוי הדגם הייחודי שלו ולהיות קשובים לדגם הנחוץ כעת. אני תמיד מאפשרת למדריכים להביא את הדגם הרלוונטי לאותו זמן ולאותם אנשים שאני רוצה להכניס למעגל הריפוי. זה לא שטנץ. מה שמתאים בנסיבות מסוימות לא מתאים בנסיבות אחרות. עשיתי המון מעגלי ריפוי לאורך השנים. אני לא זוכרת שהייתה חזרה על איזשהו מעגל ריפוי אפילו פעם אחת.

סגור לתגובות.