הצפוי הופך ללא צפוי, הלא צפוי הופך לצפוי

אנו נמצאים בתקופה שבה נכנסת בתאוצה האנרגיה המחברת אותנו "לדבר הקבוע ביותר ביקום והוא השינוי". כלומר הכל נתון בהשתנות מתמדת, הצפוי הופך ללא צפוי, הלא צפוי הופך לצפוי קרי, מה שמתערער לחלוטין זו התבנית האנושית הלינארית, שכוללת בתוכה את כול הציפיות ל.. "צריך להיות כך וצריך להיות אחרת"…, דבר המשפיע על כולנו ברמה כזאת או אחרת, פיסית, רגשית, מנטאלית ורוחנית, לפעמים על כול הרבדים, לפעמים על רובד אחד או שניים. השינוי יכול להתבטא למשל, בעליות וירידות של אנרגיה; "פתאום" יש מרץ והתחושה היא שאנו יכולים לטפס בקלילות על האוורסט או להזיז הרים, "פתאום" אין כוח להזיז אצבע וכד'. כלומר, סללום של אנרגיות, מצבי רוח, המתבטאים בכול מיני צורות, (אני נותנת מגוון כדי שלא תתקבעו על צורה אחת ספציפית). התנודות האנרגטיות מעלות גם חרדות, חששות, פחדים, חלומות, כמיהות, רצונות, כול מיני דברים שעולים מתהום הנשייה שלא ידענו על קיומם, או חשבנו שמזמן טיפלנו בהם ושכחנו אותם.

בהדמיה אני רואה זאת כמו פיוז חשמלי שמתחבר "פתאום" להמון, המון, תאי זיכרון ששכחנו על קיומם השייכים למיפתח זיכרון יותר גדול אליו אנו מתחברים. הכוונה להכלה יותר גדולה של ידע במודע ההכרתי. מה שקורה לנו בעצם הוא שההכרה המודעת מתרחבת ומכילה אט, אט, מאגר נתונים יותר גדול, במודע. הדאתה (מאגר/מסד הנתונים) קיימת כול הזמן. זו "ידיעה שיודעת את עצמה", (כפי שאומרים המדריכים), שעדיין אין לה קשר לשכל האנושי ועל מנת שיווצר קשר, על השכל האנושי לאפשר את תרגום הנקלט למילים. לכל מי שיש קצת רגישות יודע על מה אני מדברת, זו איזו שהיא ידיעה שאין לנו מושג מהיכן אנו לוקחים אותה, אך פשוט יודעים.

החיבור ל"ידיעה שיודעת" נותנת חיבור לביטחון יקומי וקיומי מעצם ההיות שלא נשען על היסטוריה אלא, יודע שהוא יודע בכל רגע את מה שנחוץ לדעת. אין צורך לזכור דבר, להחזיק בדבר, מה שנחוץ לנו מגיע למציאות ההכרתית ברגע המתאים והכרה זו ושימוש בה מאפשרת ביטחון. מתרחש בכך שינוי אדיר. בתהליך הזה מתפוגג כל מה שמאיים עלינו.

אנו בעיצומו של תהליך מבורך המאפשר לכל מה שיש לנו צורך; להפנים, לגלות, לפוגג, להתגלות. כשדברים מסתתרים, מודחקים, מפחידים כמו גם כשרונות וכישורים אין לנו כל יכולת לעשות בהם שימוש. דברים שמסתתרים הרבה פעמים פורצים כמחלה.

המהות הבסיסית שבעצם הסיקה את המסקנה כתוצאה מגלגוליה משתנה במעבר החיים הנוכחי וזהו אתגר מאד רציני.
אנחנו עוברים תהליך מאד עמוק המאפשר במידה ויש צורך, חיבור לדפוסים משכבר הימים, על ידי הבאתם להכרה המודעת ובכך מתאפשר לנו להבין את המסקנות והפירושים שנתנו, להבין שזה פירוש וזה לא "אני" ובכך להשתחרר מהם על ידי הכלתם.
השינוי הוא כל כך גדול, שאין לנו מילים לתרגם אותו ואפילו איננו תופשים את גודל השינוי.

חשוב לי לציין שבתהליך הזה אנו מטפלים בדרך כלל קודם בסימפטומים מכיוון שבדרך כלל על מנת להגיע לשורש יש לעבור דרך, באמצעים שונים עד שמגיעים לפעם הראשונה בה הסקנו את המסקנה. התהליך לוקח זמן, בחרנו לפוגג זאת בעולם של זמן וכך אנו עושים וכך נעשה!

סגור לתגובות.