גם תאי מערכת העצבים מתחלפים

גם תאי מערכת העצבים מתחלפים – מידע מהמדריכים

כבר בשנת 2006 קיבלתי מהמדריכים גילוי "מרעיש" לתקופה ההיא, שנראה לי תקף גם היום; תאי מערכת העצבים מתחלפים כמו ששאר האיברים וכל התאים בגוף שלנו מתחלקים, ומתחלפים.

המדריכים הראו לעיני רוחי תמונה של מערכת העצבים והייתה לי תחושה של רקמה ספוגית (שנראתה כמו צמר גפן מתוק שהילדים אוכלים), המתפשטת ומתכווצת בהתאם לצורך ברגע נתון של זמן. ראיתי את הנקבוביות של "צמר הגפן" מתכווצות ומתרחבות.

הפואנטה הייתה שמערכת העצבים משמשת כלי למהות הנשמתית המעצבבת לגוף את הידע, את האופציות, את הבחירה, על פי מצב התודעה ברגע נתון. ברגע שמשתנה מצב התודעה, (החיבור לחלק הרוחני), מתרחבת מערכת העצבים ו"מופיעים" כמו מאי שם עד 28% נוירונים נוספים (כשמדובר על 7% בלבד).
התמונה שראיתי לעיני רוחי הייתה של עובר בן שבועות ספורים: שלוש אונות – שתי ההמיספרות של המוח ואונה מרכזית שזה המקום שהנפש מתחברת אליו, מקום העין השלישית ושלושתם מתאחדים לחוטון קטן = מערכת העצבים המרכזית, שאחר כך הופך גם לעמוד השדרה, שגדל ומתפשט, כמו עלים, עלים, הנוצרים ומתפשטים לכל הגוף = מערכת העצבים המרכזית וכל מה שיוצא ממנה.
המדריכים אומרים שמערכת העצבים מתפקדת על פי בחירת הנשמה, היא מכילה את הקוד הנשמתי ומחוברת אליו.
התמונה של שלושת החלקים של המוח = הקוד, מייצגת את הקוד, מה שיוצא ממנו = מוליך הקוד. קרי, מערכת העצבים היא מוליכת הקוד.

ככל שרמת ההתפתחות הרוחנית שלנו עולה, זורם יותר מהקוד למערכת הזאת ויותר נוירונים באים לידי ביטוי (מתעוררים לחיים).
המדריכים הראו לי תמונה מופלאה:  ראיתי את הקשר בתוך המוח כשהמודעות נפתחת, עמה נפתחת רשת של אור, בין המוח הלימבי (הרגשי) למוח הקוגניטיבי. רשת האור היא מערכת העצבים, שנראתה כמו שמסתכלים על עלה במיקרוסקופ ורואים את כל הנימים הכי קטנים. 
רשת, שנדמתה לכתר בתוך הראש, והפלא ופלא אין יותר תאים אפורים!!!.

התאים האפורים במוח הם סמל לכך שיש מעט מאוד קשר בין ה % 5 אחוז שאנחנו משתמשים לבין 95% האחרים שנמצאים בתת ועל המודע.

ראיתי את הרשת העצבית הזאת מתחילה לפעול בתוך המוח וכל המוח נהיה מואר = נהייה קשר בין המוח האתרי למוח הרוחני. 

כשהמדריכים דיברו על מערכת העצבים ראיתי תמונה של שני תאים – התא של האנרגיה החדשה שנמצא מתחת לתא של האנרגיה הישנה. התא של האנרגיה הישנה פועל בחיים, אנחנו ממגנטים את כל הדפוסים, האמונות על מנת לסגור מעגל ואז הוא נסדק, ומתחת מאירה התוכנה החדשה ובצורה הזאת חל שינוי.

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.