על חשיבות תשומת לבנו להשפעת התרגול על חיינו

דורית: אני רוצה לציין משהו מאוד, מאוד חשוב שכבר ציינתי אותו מספר פעמים; מאוד חשוב לעקוב אחרי מה שקורה לנו אחרי שאנו משתמשים בסמל, או באמצעי מסוים. רק כשיש לנו את התחושה או את התוצאות בשטח שזה עובד, זה מעודד אותנו להמשיך.

שווה להסתכל אחרי שבועיים, שלושה שבועות, חודש שאנחנו מתרגלים מדיטציות ולשים לב אם משהו השתנה בחיינו. יש לזה השפעה הרבה יותר חזקה והרבה יותר גדולה כשאנחנו מודעים להשפעה מאשר כשאיננו מודעים לה. כשאנחנו לא מודעים להשפעה, זה לא עובד על השדה הכימי שלנו במוח כמו שזה עובד כשאנו מודעים להשפעה.

קראתי עכשיו בפעם הראשונה ביטוי, שהוא בעצם ישן, של מישהי שסיפרה שהוריה חזרו בתשובה והם "התחזקו". המשמעות של "התחזקו" היא שהם נהיו יותר ויותר דתיים. אנחנו צריכים להתחזק בחיבור לרוח.

מידי פעם, אשאל אתכן אם אתן מרגישות משהו כתוצאה מהחיבור לסמלים שלכן. האם השתמשתן בסמלים שקיבלתן והאם זה עשה משהו?

תלמידה: לפני שבועיים קיבלתי למקד חצי אור שקופים לאזור של הגידול בשד. הרבה חצי אור לגב התחתון, מרכז העצבים על מנת תתאפשר פעולה של פירוק והתכווצויות נוספות שאינן… וכו'.

לפני שלוש שנים גילו לי בצוואר הרחם פצע, כיב, משהו מפריש, וכל חצי שנה אני הולכת לבדיקה אצל מומחה לצוואר הרחם. הכיב במצב טוב, הוא לא גדל ואין דימומים. ב – 6.1.13 הלכתי למומחה שאמר שהכיב ישנו ושאבוא לביקורת בעוד חצי שנה. היה שיעור והתחלתי לעשות את התרגילים. בשבילי זו חגיגה. אני יוצאת בבוקר לשמש, הקרניים זורחות ואני מקבלת הקרנה מהשמש. אם אין שמש אני מקבלת הקרנת רוח, ואם יורד גשם אני מקבלת הקרנת גשם. כל הזמן אני מקבלת הקרנות מכל הכיוונים בצורה עדינה יותר לשד ובצורה יותר חזקה לגב ואחר כך גם לכל הגוף. ב – 20.1.13 הלכתי לגינקולוג שלי. הוא בודק אותי. אני שואלת אותו לגבי מצב הפצע, והוא שואל אותי איזה פצע. אני אומרת לו שזה הפצע שיש לי בצוואר הרחם. והוא אומר לי שאין לי פצע בצוואר הרחם. אני אומרת לו שזה לא יכול להיות, שהרי הוא שלח אותי למומחה. הפצע נעלם אחרי שבועיים. אני שיניתי את התזונה.

אני מאוד חיובית ומאוד מרגישה בריאה. אני חושבת שההקרנות שאני מקבלת כל יום עשו את זה. זה כמו שנאמר בתקשור: "תתאפשר פעולה של פירוק והתכווצויות נוספות."

זאת התוצאה של העבודה, אבל אני עדיין מאוד נזהרת כדי להיות בטוחה שזהו זה.

בתי עשתה עוד פעם אולטרה סאונד, הגידול גדל. היא מאוד מדופרסת. היא החליטה על טיפול קונבנציונאלי. מחר היא מתחילה כימותרפיה. היא עזבה את כל הקטע הלא קונבנציונאלי פרט לתזונה. יש לה סרטן אלים במיוחד וזה חשוב קודם כל להיפטר ממנו. קודם כל היא תטפל בגוף וכשהיא תהיה מוכנה היא תתחיל לטפל בנפש כמוש אנחנו עושים במודעות שלנו במשך כל החיים.

תלמידה: בשבוע שעבר כשדורית שאלה אם מישהי רוצה להצטרף לבקשה מסוימת בנושא ריפוי לא ביקשתי, אבל בלב אמרתי שאם הם שומעים אותי ויתנו לי משהו אז אני אשמח.

הם נתנו לי סמל של להבת אור כחולה, שקופה וזוהרת בתוך הלב. הלכתי עם זה במשך שבוע ימים, כפי שהם אמרו לי: "תתמקדי בלהבה הזאת ותדעי שאנו מטפלים בך." ראיתי את עצמי גם בערסל האור עם כל הכוונות וההתכווננויות שלי שם. אני הרגשתי שזה חיזק אותי ונתן לי ביטחון ואנרגיה מדהימה. פשוט הייתי במקום אחר בשבוע הזה. כל פעם שנזכרתי במשהו שהוא לא כל כך בסדר התמקדתי שוב בלהבה ואמרתי שהכול בסדר.

דורית: אני מאוד מודה על השיתופים. מניסיוני לאורך השנים אני יודעת שאם מתחברים לזה עם כל הלב זה עובד. כולנו נמצאים בכל מיני תקופות יותר סוערות ופחות סוערות, או יותר דרמטיות יותר ופחות דרמטיות. התקופה הזאת היא לא תקופה של מי מנוחות להרבה מאוד אנשים, ולכן כשיש איזשהו אמצעי שנותן עוגן, כמו הדמיון, שאנחנו נמצאים במרכז של עצמנו ועוברים את מה שאנחנו עוברים בצורה לגמרי אחרת. הגישה שלנו וההתייחסות שלנו עושה את ההבדל בחיים.

סגור לתגובות.