יש לנו הזדמנות אחרונה… כדור הארץ משתנה, לא ישוב להיות כשהיה!

על פי המדריכים, כדור הארץ מאוכלס היום ברמות שהוא לא היה מאוכלס אף פעם מפני שזאת ההזדמנות האחרונה לעשות שינוי באותה מסגרת של אנרגיה. ההחלפה של האנרגיה בכדור הארץ לא תאפשר יותר להיוולד עם מיפתח זיכרון קטן. אם וכאשר נבחר לשוב לכדור הארץ, נשוב עם מיפתח זיכרון יותר גדול. לכל מיפתח זיכרון יש את תבניות החשיבה והאמונה שלו לגבי מה אפשר ומה אי אפשר, לגבי מה מקובל ומה לא מקובל.

לא במקרה נולדו כל כך הרבה נשמות לכדור הארץ. חלק ממספרן נובע מהתפצלויות והשתקפויות שונות של אותה נשמה. עכשיו זאת ההזדמנות להשלים מעגל. זה הישרדותי. זה משהו בסיסי ביותר שהוא חובה מפני שכדור הארץ לא יחזור להיות אותו דבר.

במסגרת תפיסה יותר רחבה יש דברים בתוכנה הישנה שייעלמו מפני שהם כבר לא יהיו רלוונטיים. למשל, כשזוכרים ומופנם בנו, שאנו ניצוץ אלוה ממעל, המשתקף לכדור הארץ לאיזשהו פרק זמן, שהגוף זאת "תלבושת" ויש לנו תפקיד ב"הצגה", כול ההתייחסות שלנו לחיים, למוות למראות שאנו פוגשים בדרך ("הטובות והרעות"), שונה לחלוטין. לא תהיה לנו בעיה לצאת מכאן, לא תהיה לנו בעיה להגיע לכאן כי אנחנו יודעים שזה לפרק זמן. הזיכרון יהיה יותר רחב, המודעות ההכרתית יותר מכילה קרי, נתחבר ליותר דברים.

במאה שנים האחרונות נולדו אנשים שניצלו את ההזדמנות להשלים את המעגל האישי שלהם. כמטאפורה ל"הר המודעות", להרחבת התודעה ניקח דימוי של סולם שמטפסים עליו כשיד אחת שלוחה כלפי השלב הבא והשנייה מחזיקה ולא מרפה מאיזשהו שלב (= הדפוסים, האמונות, הדעות וכו' שאנו עדיין מחזיקים בהם בין שבמודע ובין שלאו). אנו מנסים לטפס הלאה ולהיעזר ביד השנייה, אבל יכולים לטפס רק במרחק שתי הידיים זו שמחזיקה וזו שמושכת אותנו כלפי מעלה… זוהי מטאפורה לכול מה שמעכב אותנו להגשים עצמנו במלוא: הפחדים, החרדות, חוסר ביטחון, חוסר אמון. השלמת המעגל = שחרור היד מהשלב הזה על מנת נוכל לעלות עם כל הגוף ולהתחבר למיפתח זיכרון יותר גדול.

לפני הרבה מאוד שנים המדריכים אמרו שכל דבר שנוצר בעולם מסוים מושלם רק באותו עולם. באופן תיאורטי ביכולתנו ללמוד דברים בעולמות אחרים ולהבינם, אבל בתכלס להתגבר על פחד, להתמודד עם דברים מסוימים ולהשלים קארמה ניתן רק בעולם שזה נוצר. אם יש בינינו קארמה קשה, איננו יכולים להשלימה בעולמות בהם אנו זוכרים שאנחנו נשמות טהורות ברואות אל המשרתות ומקבלות שרות מכול הנשמות האחרות.

שאלה: אין דברים במקומות אחרים שהתחלנו ואנחנו צריכים לסיים אותם?
דורית: בוודאי שכן, זה נכון לכל העולמות כי השינוי הוא יקומי, אלא שאני מדברת עכשיו על מיפתח הזיכרון המאוד מצומצם של כדור הארץ. כל החלקים שלנו בעולמות אחרים משלימים את המעגלים ברמה של המקום בו הם נמצאים. אני יכולה לפגוש אותך בעולם אחר בחיבוקים ונשיקות ואילו כאן לפגוש אותך מתוך התנגדות אם וכאשר יש בינינו קארמה. יכול להיות מצב בו נשמות אחיות ואוהבות נמצאות כרגע בכדור הארץ ויש ביניהן קארמה. קארמה משקפת דעה, אמונה, קביעה, תפיסת עולם לגבי אדם מסוים, קבוצה מסוימת או מצב מסוים, המשחזר את עצמו.

סגור לתגובות.