מדיטציית "עץ הסגולות" בהנחיית אדווה מ"ספיראלת האור"

המדיטציה הועברה בקבוצת נשים, מכאן לשון הנקבה, אך מיועדת לכולם כאחד.

 דורית: עצומנה את העיניים, שבנה הכי נוח שאפשר………………………..

קחנה נשימה עמוקה מגובה קומתכן הרוחנית אל הגוף הפיזי ואל האאורה ותנה לאנרגיה לזרום דרך כפות הרגליים אל האדמה לשם התמרה………………

אדווה: "שלום לכם בנות, כאן אדווה האמונה על הדהוד.  אמשיך מכאן ברשותכן. תודה על ההיענות.

דמינה לעצמכן עץ כלשהו העולה ברוחכן. ראינה עצמכן מוגנות על ידי העץ הזה… מוצלות על ידי העץ הזה… ניזונות על ידי העץ הזה – עץ הסגולות, עץ המרפא……………………………………………………………………………………

דמינה אותו לפרטי פרטים, על שורשיו, גזעו, ענפיו, עליו, אולי פרותיו או פרחיו, כל אחת והעץ שלה ובמשך כמה דקות אפשרנה לעצמכן לראות את העץ שלכן בלבכן, בחושיכן עד כי יהא אמיתי לחלוטין עבורכן…………………………….

……………………………………………………………………………………………..

התבוננה היטב על השורשים ב"משקפת הראייה" העל חושית שלכן, ראינה מהיכן שואבים שורשים אלה את מזונם…………………………………………….

מהי הקרקע בתוכה צומחים השורשים האלה, אנרגטית, דמיונית או אמיתית מבחינת התפיסה הארצית, לא משנה……………………………………………..

אם נגעתן  בקליפה, ראינה אם היא מחוספסת, חלקה………………………. בדוקנה מה הריח שלה……………… האם היא יבשה? מעורמת, (מלשון ערמה- ערמות של קליפות), או דקיקה כמו עור?…………………………………………

מה עובי הגזע?…………………… מה גובה העץ?……………………… האם מספר הענפים רב, מועט?………… האם הם מתפצלים?…………. איך נראית הקליפה על הענפים?………………. האם יש לעץ עלים ואם כן, איזה? ובדיוק מה צבעם?…………..האם יש לו פרי?……… פרחים?………… מה צבעם, מה צורתם?……………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………

משקרם העץ עור וגידים ברגשותיכן אל מול עיניכן, בשכלכן, לא משנה, חבקנה את גזעו, חבק היטב עד כי תרגשנה שמתמזגות  אתם עם העץ, משוות צורה, מקבלות את השורשים, את הגזע,  הענפים, העלים, הופכות להיות העץ…….

………………………………………………………………………………………………

ברגע שהופכות אתן להיות העץ (שהוא אתן), "עץ הסגולות", יכולות אתן להשיב על כנו את הסדר הקדום. כל הידע וכל הכוחות נתונים לכם. זה איננו מעשה של מחשבה, זה מעשה של התמזגות ניטראלית המאפשרת הארה..

……………………………………………………………………………………………..

המשכנה לשוות צורה עם העץ, אל תברחנה לשום מקום, אתם בורחות מעצמכם…עד שתחושנה אחד איתו…………………………………………………

תוך כדי שיווי הצורה שמנה לב לנשימה של העץ  שאתם, לפעימה של העץ. חושנה את מקור ההזנה, מקורות ההזנה…………………………………………..

לעץ אינסוף עיניים, אינסוף פתחי נשימה. התבוננה באחרים והתבוננה בעצמכן, בעץ שאתן………………………………………………………………………………..

וכעת, תוך כדי שיווי צורה עם העץ, התבוננה במה שנחוץ עבורו ריפוי בחיים שלכם, ברובד הפיזי, ברובד הרגשי, ברובד המנטאלי, ברובד הרוחני ואפשרנה לעצמכן תוך שיווי צורה עם העץ לעבור תהליך טרנספורמטיבי של ריפוי….

נשומנה כמו העץ, שאבנה הזנה כמו העץ, שווינה צורה עם העץ………………

……………………………………………………………………………………………..

כעת היינה מודעות לנשימה שלכם. נשומנה עמוקות אל הגוף הפיזי. שמרנה את העץ בתודעה שלכן……………………………………………………………………..

מדי פעם שווינה צורה עם העץ שלכן, עם העץ שאתן………………………….

לעת זאת בברכת העוצמה, השמחה והשפע האינסופי שמהדהד לעומק עומקים נפרדת אנוכי"…………………………………………………………………………… 

דורית: כעת לאט, לאט תפקחנה את העיניים לחדר הזה ולזמן הזה.

 מדיטציית העצמה ואיזון דרך דימוי צבעים.

תאפשרו לעצמכם לנשום מבטן האדמה ומהקוסמוס בעת ובעונה אחת…….

דמו אנרגיית של אור שקופה שזורמת לתוך הגוף… נוצרים מעגלים, מעגלים של אנרגיה שנוגעים בכל תא ותא בתוך הגוף וההילה………………………………….

מקדו את תשומת הלב שלכם באנרגיה שקופה זהבהבה שיורדת בספיראלה מהקוסמוס ועוטפת אתכם…. ספיראלות של אור זהוב שקוף שעוטפות גם את ההילה וגם את הגוף…. יחד איתם יורד מטר עדין מאד של נצנוצי אור עדין, כסוף שקוף, שיורד כמו גשם לתוך ההילה והגוף שלכם יחד עם ספיראלת האור….. זהוב שקוף כסוף……………………………………………………………..

שימו לב להרגשה שלכם………………………………………………………………

מקדו את תשומת הלב שלכם בצבע הטורקיז, כל גווני הטורקיז………………

אתם מאפשרים לעצמכם לטבול בתוך אגם הטורקיז הזה….. אתם יכולים ליצור לכם ברכה קטנה, אגם קטן שאתם טובלים בתוכו ומאפשרים לגוף שלכם לספוג אותו… ממש כמו ספוג יבש שסופג עד שהאנרגיה זורמת ממנו……….

שימו לב להרגשה שלכם……………………………………………………………..

כעת אתם מוצאים את עצמכם בתוך מערה של קריסטל שקוף סגול….. נכנסים פנימה לתוך המערה הסגולה הדולקת באור סגול ואנרגיה סגולה….. מוצאים לכם פינה נוחה לשבת או לשכב וסופגים את האנרגיה הסגולה לתוככם… שימו לב להרגשה שלכם……………………………………………………………………..

תעקבו אחרי המחשבות שלכם………………………………………………………….

כעת תדמו שבמקלעת השמש בסולר זורחת שמש צהובה מדהימה שקופה…. כדור השמש מסתובב  בגוף ובהילה ענק וממנו יוצאות קרניים לכל כוון וצד, לתוך הגוף לתוך ההילה והרבה מעבר לה………………………………………… מפלים של צהוב שקוף יפהפה שוטפים מכל הצדדים והכוונים………………. תאפשרו לעצמכם לשוות צורה עם השמש הזאת, עד שאתם מרגישים שאתם רפויים בתוכה ולא משנה מה עוצמת האנרגיה שלה…………………………….

……………………………………………………………………………………………..

כעת אתם שוב טובלים בברכת הטורקיז שלכם… משווים צורה עם הטורקיז… מאפשרים לו לשטוף ולחדור, לחלחל פנימה…. בעוד אתם מתרפים בתוך הברכה, או אגם הטורקיז, לגמרי נספגים פנימה ומאפשרים לו להיספג לתוככם………………………………………………………………………………..

כעת, שוב, תמקדו את תשומת הלב שלכם לאנרגיה סגולה……………….

…………………………………………………………………………………………

כעת, לאט, לאט קחו נשימה עמוקה של אנרגיה…. תחושו את הגוף הפיזי שהוא חיוני ושלו גם יחד…. ותחזרו לזמן הזה ולמקום הזה ותפקחו את העיניים…….

מי מאתנו אינו רוצה לשפר את הרגשתו? על מנת כך, רצוי שנתמקד על דברים שממלאים את לבנו בהרגשה טובה, שמשמחים אותנו, שעושים לנו טוב על הלב. ככול שזה קורה, כך גם נראים חיינו וזה מה שמוקרן מאיתנו ועל כן מוחזר אלינו. דומה הדבר להד החוזר עקב קריאתנו: "כמו שקוראים אל היער כך עונה לנו ההד".

מוגשת לכם בזאת הצעה ליצירת הרגשה נעימה, דרך מדיטציה.

על מנת שיקל עליכם לעשות את המדיטציה הזו (או כל מדיטציה אחרת), אני מציעה לכם להקליט את הטקסט המובא להלן, בקולכם, עם מוסיקת רקע האהובה עליכם, להקשיב ולמדוט להנאתכם.

נעצום את העיניים, נשב הכי נוח שאפשר……………………………………….

נתמקד בנשימה, נמלא את הבטן והריאות, נעצור לרגע…………………….

כל אחד בזמן שלו ובקצב שלו ישחרר את הנשימה, ויחזור על זה שש פעמים………………………………………………………………………………..

נמשיך למלא את הבטן והריאות עוד רגע……………………………………

כעת, נדמה להבה של אור בבטן התחתונה, נאפשר לה לגדול ולמלא את חלל הבטן…………………………………..להמשיך למלא את כל הגוף עד שנהיה עטופים ומוגנים בלהבת האור…………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………….

כעת… נמקד את תשומת הלב שלנו בדברים שגורמים לנו לחייך… לצחוק… להרגיש טוב… ולאט לאט, נאפשר לעצמנו להתמלא במחשבות משמחות שעושות לנו טוב על הנשמה בכל תחומי החיים………………………………… …………………………………………………………………………………………….

נמשיך להתמקד על כל מה שמעלה חיוך, שמחה, התרוממות רוח בטבע, בבני אדם, בעולם, ביקום, ובעיקר בעצמנו. אנחנו ממוקדים על כל מה שגורם לנו שמחה בתוכנו ובסובב אותנו…………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………….

מתוך כל הדברים שמשמחים אותנו, שעושים לנו טוב על הנשמה, נתמקד כעת באחד שגרם לנו את ההרגשה הכי עוצמתית של חיוך, שמחה, כיף ונאפשר להרגשה הזאת לחלחל לכל תא ותא מתאי הגוף, להרחיב את הלב, את הגרון, להאיר את המוח……………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………

נשים לב מה קורה לנו פיסית, רגשית, מנטאלית ורוחנית כשאנו מתמקדים בחיוך, בשמחה וכו' ……………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………..

לאט, לאט נשיב את תשומת הלב שלנו לחדר הזה ולזמן הזה ונפקח את העיניים……………………………………………………………………………

מומלץ וכדאי ביום חשוב לכולנו להתמקד במדיטציה ובעזרתה להתחבר לרגשות משמחים שעושים לנו טוב. במקרה הזה "כל המרבה הרי זה משובח" ושימו לב לתוצאה. בהצלחה, דורית.

דורית יעקובי – אסטרולוגיה, נומרולוגיה, תקשור

סגור לתגובות.