שאלות על תקשור – נגישות למקור ידע

שאלות על תקשור - נגישות למקור ידע

שאלות על תקשור - נגישות למקור ידע

שאלה: נניח שבאה אלי מישהי לתקשור ואין לי דעה חיובית עליה, מדוע חשוב שנאמר או נכתוב את דעתנו בנושא מסוים לפני שאנחנו מתקשרים עליו?

תשובה: משום שאחרת קיימת סכנה שהתקשור שלך יביע את התייחסותך לאישה ואת תשימי דברים בפי המדריכים.

לכן, לגבי כל דבר עליו אנו מתקשרים, בין שזה אדם מסוים, בין שזה דבר מסוים, כדאי שקודם כל נכתוב את דעתנו (במקרה שלך לפני בואה כמובן ולעצמך בלבד!). למשל, אני חושבת על האישה הזאת דברים לא טובים, אני חושבת שהיא לא חכמה ולמה היא מבלבלת לי את המוח, וכן הלאה.  אנחנו מוציאים את כל מה שיש לנו. זה גם משקף את הביקורת הפנימית שיש לנו לגבי דברים, ויכול להיות שזה גם יעזור לנו להשתחרר מהשיפוט והביקורת. ביקורת ושיפוט זה בזבוז אנרגיה מאוד גדול מפני שבמקום להתייחס לדבר בצורה רלוונטית כמות שהוא, כבר יש לנו דעות ושיפוט עליו: ככה חינכו אותנו, כל העולם פועל ככה… להכיר במחשבתנו קודם לכן משחרר אותנו לקלוט מעבר.

היה לי חשוב לומר את הדברים האלה מפני שמי שמתעסק בקליטה של דברים שמעבר לזמן ומקום, חשוב שהמוח האנושי יתנקה ולא ייקח שליטה, אלא ישמש כמתורגמן המתרגם את המידע ולא יפריע למידע לעבור מפני שהוא שם איזושהי שקופית (ביקורת, שיפוט וכדומה), דרכה המסר עובר.

כך יוכל להיווצר איזון בן המוח האנושי לבין ידע הנשמה האצור בתוך כול אחד מאיתנו, המכונה מוח אתרי. שהמוח הנשמתי היודע את התמונה הרחבה שמעבר לדעות, אמונות והקביעות האנושיות, יכוון את זה הארצי.

שאלה: האם לכול המדריכים יש אותו ידע והאם אני יכול לדבר עם כולם?

תשובה: לא לכל המדריכים יש את אותו ידע כמו שלא לכל אחד מאיתנו יש את אותו ידע. למשל, רופאים, רופא אף אוזן וגרון. נאסוף את כל רופאי אף, אוזן וגרון בעולם ונראה שלכל אחד מהם יש ידע אחר למרות שהם למדו את אותו מקצוע ועוסקים באותו מקצוע. יהיו הרבה דברים משותפים אבל לכל אחד יש ידע אחר. שלא לדבר על זה שכל קבוצת מדריכים שעוסקת בדברים שונים כאלה ואחרים, שהפוקוס שלה שונה, שהדרך שלהן שונה. למרות שבגדול כולם רוצים להעביר מידע וכולם רוצים לעזור לנו לצמוח ולגדול, לצורך העניין כל אחד יתביית על ערוצי ידע אחרים. זה בא מהשקפת עולם שונה. לא כולם מחוברים לאותו ידע למרות שלכולם יש נגישות לאותו ידע.

מה שקורה בקבוצות שבהן אנו לומדים, נפגשים גם המדריכים שלנו, הלומדים אחד מהשני. לדוגמה, בתחילת הדרך ביקשנו להבין את המבנה של היקום, מאיפה נוצקנו. באיזשהו שלב המדריכים אמרו שנשלח לקבוצה שמכנה את עצמה "פוני שלומות" המומחית להבנת האנרגיות ביקום, מומחית בהכרת כל התדרים. בהתחלה הם אלה שהעבירו את הידע על התדרים. הם קראו לזה אנרגיות: האנרגיה האדומה, האנרגיה הכחולה. לתדר הבריאה והיצירה הם קראו אנרגיית האבן. הם אלה שדרכם ובעזרתם המדריכים שלי התחברו לידע ועם השנים הם התחילו להעביר את הידע. מה שקורה זה שכולנו לומדים אחד מהשני, לוקחים רעיונות אחד מהשני. זה לא שלמישהו יש בעלות על הידע, כל אחד יכול להתחבר לכל ידע שהוא רוצה, אלא שבאופן טבעי הוא מחובר לאותם ערוצי שמזינים אותו, שמאפשרים לו לבטא את עצמו ולבצע את התפקיד שלו בצורה המלאה והיעילה ביותר.

המדריכים שלי וגם המדריכים שלכם, כשתתחילו לתקשר לאנשים אחרים, חייבים להרחיב את ספקטרום ההבנה והראייה שלהם דרך השאלות של אנשים שונים. למשל, כשהמדריכים העבירו ספר ב – 1995 (עכשיו הם מעבירים שוב) על כל התדרים ועל מבנה היקום לפרטי פרטים, הם התחברו עם החברה של סיריוס, עם החברה של הפליאדות, עם "פוני שלומות" ויש שם קטעים שלמים שהחברה מסיריוס והחברה מהפליאדות העבירו, על אף שעל "המקהלה" ניצחו יהושפט ועזרה.

ז"א, כשמתחילים להעביר מידע, מתקבץ אלינו, דרכנו ובזכותנו, מידע מהחברה שלנו מכל מיני ערוצים, ומתחברים למדריכים נוספים עם נקודות מבט נוספות, עם הבנות נוספות, ונוצר איזשהו מיכל הולך וגדל של מידע של הרבה יותר נקודות מבט.

שאלה: נגיד שאני רוצה לקבל תשובה מאוד ספציפית, האם אני יכולה לפנות ל"פוני שלומות" מפני שאני יודעת שהם עוסקים בזה? אני עושה את זה דרך המדריכים שלי?

תשובה: את יכולה, אך את גם יכולה לדבר עם המדריכים שלך שבוודאי ידעו לתת לך את התשובות ויבקשו לשאול במידה ולא. הכי נוח לנו להתחבר עם המדריכים שלנו, פחות נוח לנו עם מדריכים אחרים מפני שזו אנרגיה אחרת.

התפקיד שלנו קשור לבלי סוף נשמות אחרות.

סגור לתגובות.