אורנה גזית

בתקופה המאתגרת בה אנו חיים, קורס כזה הוא אי של שפיות. ודורית תומכת, עוזרת ומאפשרת לצלוח את כל המהמורות של חיינו בעידן הזה. בקיצור קורס חובה!!!!

Continue reading

מיקי ווילד

כתלמידה מאושרת לשעבר של דורית ממליצה בחום רב לזכות בשיעורי החיים המהפכניים והמלמדים . לימודים שמשנים את החשיבה ההבנה ואת איכות החיים הבסיסית שלנו. השפה העשירה והמיוחדת, הדרך, החוויה בלמידה עוצמתיים מעמיקים ועשירים במיוחד… כל כך מתגעגעת….

Continue reading

מיכל מבזבז

קורס שמשנה חיים!!! סיימתי את הקורס לפני כשנתיים ורק ממתינה לרגע הנכון שבו אוכל להרחיב עוד את הידע והיכולות שלמדתי מדורית המופלאה ובהדרכתה, גיליתי כל כך הרבה רבדים בי… מעבר לכך, השימוש בתובנות ובכלים שלמדתי, הוא יומיומי. כבר הבנתם שממש ממש כדאי…?

Continue reading

עמית נחום

חברים, ממליצה מניסיון לימודים  13 שנים אצל דורית. עברתי כברת דרך ארוכה ואני מודה לדורית על היותה מדריכתי.

Continue reading

רביטל תמיר

זהירות‼️‼️‼️ זה ממכר אין מילים לרמת האושר שמקבלים רק שנכנסים בדלת הקסמים…. זכיתי כשנכנסתי בדלת הזאת, דורית ליוותה אותי 5 שנים!!!!! שתיתי כל מילה, כל מבט, כל הנחיה. וזאת עוד הזדמנות לומר לך תודה החיבור/ק שלך יהיה חלק ממני לעולמים.  

Continue reading

גינת רוגל

דוריתי אהובה כמה אור את מפיצה בעולם   ואיזו נבחרת מדהימה זכו במנהיגה מהלב, מנטורית לחיים, מדריכה עליונה, מקצוענית   והכי חשוב אישה אהובה ענווה ואצילה עם לב ענק.

Continue reading

רביטל טמיר

גם אני אוהבת אותך‼️‼️‼️‼️‼️ 5 שנים הגעתי להקשיב לידע העצום שלך ושתיתי כל מילה שלך, כל תא ותא בגוף שלי ספג את ההוויה שהינך. לא החסרתי שיעור 1 אפילו…. אלא אם לא הייתי בארץ… כמה ידע, כמה חכמה… וכמה אהבה, והכל ברוגע, בשלווה, ותמיד עם קבוצה מדהימה… תודה רבה עלייך,…

Continue reading

אסתי כהן

אם להתחבר לרוחניות זה להגיע אליך אישה מדהימה חכמה מכילה ונותנת השראה. כולך אהבה ממש כמו שאיטהל כתבה  ממליצה בחום רב.

Continue reading