המדריכים, כהרגלם בקודש, פותחים את דבריהם בברכה המבשרת על המידע שיעבירו. לאורך שנות התקשור הופיעו הם כיחידים (יהושפט ואחר כך עזרה), מדריכי האישיים ורק עם השנים גיליתי שהם חלק מקבוצה, עד כי החלו להופיע "כספיראלת האור" ולא חשתי כל אחד מהמדריכים בנפרד בשעת העברת המידע. הם הפכו "גוף ידע" אחד עם הקבוצה. והנה בשיעור שנתתי בינואר 2017, אחרי שנים שהתרגלתי לפתיח "כאן ספיראלת האור", נאמר שוב שמם של מדריכי האישיים והקבוצה כאחד כהקבלה להתחלקות הקיימת ביקום מהבורא לנבראיו המשקפים אותו.
בנוסף מדגישים המדריכים שאנו חלק אינטגראלי מהשינוי המתהווה וכי השינוי קשור בכל העולמות ומתוזמן היטב מעצם ההיות.
הנה התקשור כלשונו;
תקשור על "שטר המיליון ופרוטותיו"
מדריכים: "השלום והברכה, כאן "יהושפט, עזרה כספיראלת האור".
במכוון פתחנו כך בדיוק בשל התגובה הזאת שהרי כשאומרים אנו כאן "ספיראלת האור" זה בדיוק אותו הדבר כמו יהושפט, עזרה ו"ספיראלת האור" כי אנחנו חלק מ"ספיראלת האור", כפי שחלק מכן חלק מ"ספיראלת האור", אך הנטייה האנושית היא להתכוונן אל אדם אחד, ישות אחת, זה מוכר. מה זה "ספיראלת האור"??? זה לא ברור.
"ספיראלת האור" מורכבת מאין ספור נשמות. חלקן ב"כדור לימוד" רובן לא.
"ספיראלת האור" "נשמת אם", חלק מ"אנרגיית האם" שניתן להביט עליה כעל מכלול, כמו כל "נשמת-אם" כמובן, וניתן להביט בה כמפורטת לפרטים.
שמנה לב שלא אמרנו 'מפורקת' אלא 'מפורטת'.
כלומר, על מנת להבין מטרה של מיצוי "נשמת-אם" ואין ספור הדרכים ליישם אותה, מתבוננים אנו על הפירוט.
כלומר, נמצאות אתן בתקופה, (ולא בכדי הועבר הפתיח הזה,) בה מתאפשר לכן לעבור מראיית הפרטים, לראיית המכלול אל ראיית המכלול המפורטת. וכשכך אתן בעצם מאחדות את התמונה הרחבה עם דרכי המיצוי והמימוש שלה, בין שזה נוגע לעולם שלכן, בין שזה נוגע ל"כדור לימוד" ובין שזה נוגע למערכת השמש, או ליקום כולו, זה לא משנה.
תמונה רחבה איננה מאפשרת את מיצוייה ללא פירוטה לפרוטות. ותסלחנה לנו על הביטוי 'פרוטות' ביחס לכל אחד ואחד מאתנו.
כל אחד מאתנו 'פרוט' כמטאפורה; כמו לקחתן שטר של מיליון שקל (לצורך העניין), ופרטתם אותו למיליון מטבעות.
כך, כל "נשמת-אם" היא גם "שטר" אחד, לצורך העניין וגם מפורטת לפרוטות. האם הרעיון ברור? האם ברור לכן גודל השינוי התודעתי שאתן עושות?
בו זמנית בשטר המיליון ובכל הפרוטות שלו, בו זמנית בפרוטה האישית שלכן כשטר המיליון ובכל הפרוטות הנפרטות מהשטר האישי.
היכולת להכיל במודע הכרתי על כל ארבעת הרבדים מידע זה, מאפשר לכן רוחב של הלב, הארה המאפשרת לתדר ההקשרי מעגלי לעשות הקשרים, שלא היו אפשריים עד לאותו הרגע.
כוסה השביל של התמקדות בפרט כאילו והוא (הפרט), העולם כולו, גם ב"כדור לימוד" בכלל, למרות שפרט יכול להיות מרוכז בעצמו, בין שהוא מרוכז במטרה שלו ובין שהוא בדיכאון לצורך העניין, אך למעשה האפשרות הזאת הולכת ומתכלה מן העולם.
החיבור ל"שטר המיליון" ו"לפרוטות" בו זמנית, מאפשר רגישות אדירה, שיווי צורה אדיר, מאפשר הלימה בין כל "פרוטה" "לפרוטה אחרת" ולכל "הפרוטות" כולן. חשובנה על כך…
זה מה שקורה בפועל, (אך זה קורה לאט ובטוח…. מילים משונות בעולם הלינארי…), תהליך בו העולם הופך מלינארי להקשרי מעגלי קודם אצל יחידים. היחידים יוצרים מעגל, ספיראלי שמשפיע ומתחבר למעגלים אחרים.
אם נדבר על המעגל הקטן שלכן ומעגלים אחרים במדינה שלכן ובמקומות אחרים ב"כדור לימוד", הם מתחברים יחד ואז מתקבלת תמונה (כמטאפורה), כשל אטום שמסביבו אין ספור מעגלים. האטום, הגרעין, הוא גרעין השינוי אליו מחוברים גם אנו, כך שהמעגלים רבים הרבה יותר.
היה חשוב לנו לתת את הנקודה הזו גם כן על מנת תרגשנה בטוחות ומוגנות על ידי הפרטים, למשל המדריכים האישיים שלכן, לא פחות מאשר על ידי החיבוק הקבוצתי.
שתרגשנה שאתן חלק אינטגראלי מאחדות, שבדיוק כפי שאתן ""פרוטה משטר המיליון"", כל אחת מכן "שטר מיליון" בפני עצמה ושתבנה דרך דוגמאות אלה, כיצד מתמוסס והולך לו דפוס השחזור, הולך ונעלם מן העולם. קודם האישי שלכן מעולמות של עוד נשמות אחרות שקשורות אליכן ונשמות אחרות שקשורות אליהן, עד שהתודעה משתנה.
כבר דיברנו ונזכיר זאת גם כעת, שיש קבוצת נשמות בגוף פיסי ב"כדור לימוד" שהם אנשי המאסה הקריטית של השינוי. הם אלה היוצרים את ההיפוך, את המעבר בין מיפתח זיכרון קטן למיפתח זיכרון גדול; מעבר מתוכנה א' לתוכנה א' פלוס וכשכל אותה קבוצה תשלים את המעגל בתוכה, זה יקרה בכל העולם כולו בדיוק כמו הדוגמה של מגדל קלפים שנגיעה בקלף אחד נוגעת בכולם".