תקשור אהבה ושלום- במלא גובה קומתכם הראשונה – חלק א'
מדריכים: "השלום הברכה ואור האהבה לכם כאן ספיראלת האור שמחים להיות עמכם, תודה על היענות, תמיד שמחים על היענות ועל ההזדמנות להבהיר, להרחיב, להעביר מידע.
ברצוננו להתייחס לסיבה שבחרנו במילה אהבה וצרפנו לה את המילה שלום. מבקשים אנו להטמיע בכם את ההבנה שאהבה פירושה יחסי גומלין בין הכל להכול, אהבה פירושה זרימה חופשית, מערכת עצבוב המתקיימת מאליה אינסטינקטיבית מבחינה אנושית, ללא שום מחשבה, מעצם ההיות. מגנוט והתמגנטות המאפשרים את ביטוי מלוא הפוטנציאל בכל רגע נתון של זמן.
כל נשמה המתגלמת בגוף פיזי, בעולם דחוס, במיפתח זיכרון קטן, חווה בדרך זו או אחרת; כלא, סגירה, צמצום, איננה חווה שלמות, אושר, מותנת בחוקי ההישרדות והקיום האנושיים ושוכחת לחלוטין שמדובר ביחסי גומלין בין הכל להכול שהביאו אותה ל"כדור לימוד" מלכתחילה. התרחקה מהאמון הבסיסי שהכל, הכל, נועד עבורה ובשבילה. התרחקה מחוויית השלום וההשלמה עם עצמה וכתוצאה מכך עם הסובב.
מטרת החיים ב"כדור לימוד", במיפתח זיכרון קטן היא התמקדות, פוקוס על פרטים, על חמישה חושים, על מנת ניתן יהא ללמוד תהליך, על מנת ניתן יהא ללמוד כיצד בעצם הכל פועל; מהתבוננות בתהליכי הטבע, מהתבוננות בגוף הפיזי, מהתבוננות ביחסי הגומלין הקיימים בגוף, ביחסי הגומלין בין הטבע לבינו, מזג אוויר כזה, מזג אוויר כזה, וכיוצ"ב.
אך יכולת הקישור והקשר שבין תהליכי הטבע או תהליכי הגוף, להבנה איך פועל היקום, מתאפשרת רק כשנפתח מיפתח הזיכרון. ו\כשנפתח מיפתח הזיכרון ומתאפשרת הבנה, מתאפשר גם לאט, לאט, להשיב את האמון בכך שכל אחד הוא מגנט, מעצם היותו, הממגנט אליו והמתמגנט אל, מבלי שהתודעה האנושית בכלל יודעת ומודעת אך הרוח מכוונת את הגוף וממקום האמון והאמונה, הגוף פונה לאן שהרוח מכוונת אותו, אנו מדברים על הקשבה לאינטואיציה, על היענות, ועל היכולת, ברגע נתון של זמן, להיות, על נוכחות.
כשיש מאבק פנימי וישנה מלחמה פנימית, ביקורת פנימית וחוסר קבלה ורגשי נחיתות וכל מה ששייך לתוכנה הישנה שבאתם לפוגג, אין שלום ואין השלמה, אין אהבה.
מערכת יחסי הגומלין האינסטינקטיבית המתקיימת בין שנאה לשנאה, בין ביקורת לביקורת, בין כעס לכעס, בין חוסר קבלה לקבלה מפני ש'דומה מושך דומה ומשלים' וכל מה שאתם שמים עליו דגש גדל. וכשיש יותר ביקורת עצמית ויותר חוסר ביטחון החוסר גדל, שפע של חוסר וכל עוד לא נפתחת מודעות הכרתית, השפע של החוסר ב"כדור לימוד" אבסולוטי.
את יודעת מה זה לרוקן מאגרים? יש מאגרי אין, חוסר, אינסופיים זה הפך להיות רכוש. אתם מבינים את האבסורד של שחרור התוכנה הישנה, של הרפיה מאחיזות, אלה אחיזות באין, בחוסר, אחיזות במקומות שאינם מאפשרים זרימה, אלא מאותו הסוג = שנאה לשנאה, כעס לכעס, אנו מדגישים את מה שאתם קוראים שלילי ב"כדור לימוד", מפני שמדובר על חוסר שלום והשלמה גם זה חוסר גם זה אין, אין שלום.
מדוע אין שלום, מדוע לא מתקיימת אהבה? מפני שלא מתקיימת הכלה וקבלה של האחר והשונה קרי, יחסי גומלין בין הכל להכל המאפשרים לכל אחד ואחד מאתנו, באשר אנו, באיזו "תלבושת" שאנו מצויים, להגשים את הפוטנציאל שלנו, להיזון.
לא בכדי הדיאלוג, בלשון המעטה, בין רעב להאבסת יתר כל כך נפוץ בעולמכם ובהגדרה הזו אנו מתכוונים לקבוצות שונות שאין להם מספיק מה לאכול, בדיוק כמו לפרט שמפצה עצמו באכילת יתר, מפני שהאוכל בעצם מייצג של הזנה, צורך הפיצוי אומר "אני בחסר, אני צריך למלא מצברים" "בואו נלך לעשות קניות, בואו נאכל, בואו ניקח סמים, בואו נעשה סקס", וכל האמצעים האנושיים שקשורים לדיקטטורה, לשליטה, כי "ככה זה וזהו זה וזה קדוש". האם ברור הקשר?
מכאן ועל כן אהבה חובקת כל פירושה יחסי גומלין בין הכל להכל, אך קודם כל בינכם לבין עצמכם במודע ההכרתי ובינכם לבין הסובב.
התוכנה הישנה ""נלחמת על חייה"", קשורה עם זיכרון.
הרי נולדתם ל"כדור לימוד" עם זיכרון מלא, (לא שאתם זוכרים במודע), לא רק להיסטוריה שלכם כבני אדם ב"כדור לימוד", אלא להיסטוריה של העם אליו נולדתם ולהיסטוריה של האנושות.
כלומר, השינוי התודעתי הוא דרמתי מאין כמוהו ואתם יודעים שאיננו מושכים לשום דרמה, אך מבקשים אנו להדגיש בזאת שזהו שינוי קולוסאלי, אדיר ממדים, שלא היה כמותו בהיסטוריה של "כדור לימוד" בוודאי, אבל של היקום.
ההפרדה שנפרדת מעצמה, הלידה לתוך גוף פיזי, לתוך התודעה האוניברסלית האנושית, לתוך תילי תילים של זיכרון פחד, התגוננות, התנגדות, כמיהות, אהבה, חלומות. זה הגרגר שמציק בעין ועל מנת שיפסיק להציק, יש צורך (וכבר דיברנו על כך), לכל אחד ואחד מכם לקבל את עצמו כבן אנוש; שנלחם והצליח, שנלחם והפסיד, שנכשל והרים ידיים, שהיה רם מעלה, שהיה נמוך מעלה וכדומה ולהשיג את ההבנה והקבלה של האנוש כצורת חיים, כתבנית מיצוי שאפשרה לכל אחד ואחד מכם וככלל לכל הנשמות שמתגלמות בגוף פיזי, להבין את עולם הרוח דרך עולם החומר ואנו חוזרים לתבנית של הגוף המייצג את יחסי הגומלין, של כל המערכות שמתפקדות עם ובעזרת השני כל העת.
לא בכדי נתנו את דוגמת הגוף הפיזי על איבריו כמשל ל"נשמות אם" ו"נגזרות בחירה" בעניין של האינטראקציה של כל איבר עם כל איבר אחר ועכשיו ניקח את משל הגוף הפיזי, כשכל אחד מכם איבר בתוך הגוף, הגוף הקוסמי האוניברסלי, אחד לב, אחד כבד, אחד כליה, אחד כליה שניה, לא משנה. אף אחד מהאיברים איננו עומד בפני עצמו, כל אחד מהאיברים תלוי במאה אחוז בתפקוד של עצמו ובהזנה ובהדהוד לאיברים אחרים בכל הגוף.
התפישה הזו כל כך ברורה מבחינה ביולוגית וכל כך לא ברורה מבחינת מהות יחסי הגומלין בינכם לבין אחרים, בינכם לבין העולם, ובין העולם לבין העולם.
אין קיום לאיבר אחד ללא איבר אחר וכל איבר שכורתים אותו מהגוף, הגוף מתפקד בחסר מאד, מאד, גדול ויש לזה הרבה מאד השלכות, אך נניח לזה, לפעמים אין ברירה בעולם הפיזי אלא לכרות איבר משום שהמודעות הפיזית (ואנו אומרים זאת במאמר מוסגר, זו שיחה שלמה), היא מלחמה נגד "הרע".
"הרע" יכול להיות מחלה, אדם, מצב, היא איננה תפישה של איזון ותפישה של שלום והשלמה.
כל איבר יכול לתקן את תפקודו ותפקידו אם מסייעים בידו בצורה נכונה, אך זה עדיין מידע שאיננו הווה ב"כדור לימוד" הלכה למעשה, אך קיים כאיזשהו רעיון".
שאלה: ניתן לעשות זאת בעזרת בלוטת האצטרובל?
מדריכים: "חציו של האצטרובל גשמי וחציו אתרי אין מודעות כזו. כל עוד לא תיפתח המודעות הרוחנית הלכה למעשה אצל מספיק אנשי מדע ומספיק רופאים, לא תשתנה הסיסטמה, עוד חזון למועד, אך זה כבר לא רחוק, המהפכה כבר החלה".
שאלה: כיצד ניתן ליישם את מה שנאמר על יחסי הגומלין בין הכל להכל כשהסביבה מהדהדת אחרת?
מדריכים: "נחזור למה שאמרנו כבר פעמים רבות, אנשי המאסה הקריטית והאנשים, או הנשמות שבחרו להיות אנשים, בתקופת שינוי כה דרמטית, בחרו באתגר יוצא מגדר הרגיל בעוצמה שבו ובאתגריות שבו. התוכנה הישנה מציקה, ""יש גרגיר בעין"", אין אפשר להתעלם מזה, עד שמבינים, מודעים, פיזית, רגשית, מנטלית ורוחנית, שזו התוכנה הישנה שאתם חלק ממנה מפני שאתם זקוקים לתפקד ב"כדור לימוד" אלא שזה לא אתם; זו תוכנה שבחרתם להיוולד אליה, להכיר אותה במודע כדי לעשות שינוי. כולכם עושים את זה כל הזמן ואם תתבוננו לחייכם לא הרבה זמן אחורנית תיראו כמה דברים הרפיתם מהם, כמה דברים כבר אינם מפעילים אתכם, כמה דברים כבר בהנהגה שלכם.
נכון, התוכנה הישנה עדיין עומדת ערום ועריה ויוצרת "חווית אבסורד". כלומר, התוכנה הישנה עוד נחוצה ההרגלים עוד ישנם ומתעוררת מודעות חדשה הדוחקת את רגליה בצורת שחזור תופעות עד אבסורד על מנת ייווצר שינוי – הזיכרון האנושי שפעם קבוצה אחת הרגה קבוצה שנייה, או השתלטה על קבוצה אחרת, מפעיל והמלחמה עובדת מפני שמדובר על מגנוט והתמגנטות על בסיס של אין, של חסר, של פחד, של הישרדות וקיום. אתם מבינים איזה בסיס התנהלות אתם משנים? זה כמעט לא ניתן לתיאור במילים.
ככל שאתם עומדים איתן במלא גובה קומתכם הראשונה, גובה קומתכם הראשונה טבעית, הראשונית, ככל שאתם מצויים בראשוניות דבר איננו פוגע בכם יותר.
כל מה שקורה מסביב הוא חלק ממגנוט והתמגנטות של דעות, אמונות וקביעות וכשהדעות, האמונות והקביעות שלכם משתנות על כל ארבעת הרבדים, המגנוט משתנה בחייכם וככל שהמגנוט משתנה בחייכם, ההשפעה על הסובב הולכת וגדלה וככל שעוד, ועוד, ועוד, משנים את התפישה שלהם, היא הופכת להיות מציאותית = חיבור ל"יש", לראשוניות שנותנת את החיים לגוף.
חיבור לאווטר מצוי בכל אחד מכם כל הנשמות המצויות ב"כדור לימוד" אווטרים במהותם. כל תפקיד שהן לבושות בו המייצג את ""הגרגר בעין"", נועד על מנת שאותו גרגר יתמוסס אל "אוקיינוס הידע" ולא יהיה בו צורך יותר וזה השינוי ב"כדור לימוד" ולכן נאמר ש"כדור לימוד"משנה פנים וכל מי שאי פעם ישוב ל"כדור לימוד", אם בכלל, ישוב לכדור לגמרי אחר.
מיפתח הזיכרון הקטן סיים, השלים, מיצה את מהותו. "שבילים שכוסו, כוסו, נפרש עליהם מעבה ואין עליהם מעבר נוסף". הכל מצוי בספרייה, דבר איננו נשכח אלא שהוא חלק מאוקיינוס אדיר ואין בו צורך יותר בשביל הספציפי הזה כעצמאי הוא חלק מרשת אופציות שנחוותה".
שאלה: איך זה קורה ביומיום בדרך כלל אצלי המנטלי משתלט ולא שאר הרבדים.
מדריכים: "לכן דברנו על שלום והשלמה. זה מתאפשר כאשר קורה שלום והשלמה. לכן דברנו על קבלת עצמכם כבני אנוש על כל "הטוב והרע", לא בכדי. כל עוד קיימת ביקורת, שיפוט ציפייה להיות א' וחוויה של ב' וכיוצ"ב אתם נותנים לגרגר בתוך העין להציק לכם הוא חלק מכם וזהו תהליך של כל הנשמות שנמצאות ב"כדור לימוד" = היפרדות מהתוכנה הישנה כתוכנה מנהלת ומולכת. אתם עושים את זה במודע ומהווים מאסה קריטית שתאפשר לאנשים אחרים לעשות את זה גם.
אם כך באהבה, בחיבוק מתוך שלום והשלמה ברוכים אתם".