הידעתם? לכל אחד מאתנו קיימת "תכנית חיים"…

כל אחד מהאנשים שסובבים אותנו, נשמה בפני עצמה, ניצוץ אלוה ממעל בתלבושת אנושית, שלא בהכרח זוכרת מי היא:נשמה בגוף פיסי שיש לה את הבחירות ואת הדרך שלה, שאנו בדרך כלל לא מודעים אליהן מבחינת ההכרה המודעת. כלומר, לכל אחד מאתנו ישנה "תכנית חיים" רבת היקף ומשתתפים, הכוללת בתוכה מימוש של תכונות ויכולות, התגברות על פחדים, למידה והתנסות שתאפשר הגשמה דרך חוויה, שזוהי מטרת הנשמה שנבראה בצלם, על מנת הצלם יוכל לחוות את תכונות בוראו הלכה למעשה (הגשמה דרך חוויה).

הפנמה של ידיעה זו מאפשרת לנו לסמוך על כך שכל אחד יודע את תכניתו, שיש בה היגיון ויש בה טעם, גם אם אין לנו שום מושג מודע על כך.

זוהי משענת חזקה מאד, מפני שמדובר על אמון מעצם ההיות; אמון פנימי אמיתי בניצוץ, בבורא ובנברא. שכל אחד מאתנו הוא נשמה שיש לה את הדרך שלה, המשרתת את עצמה ואת כל הסובב אותה, גם אם איננומודעים לה מבחינת ההכרה המודעת.
הכי משמעותי להזכיר לנו, לילדנו, לבני הזוג שלנו וכד' שהוא נשמה נפלאה ונהדרת ושיש לו את כל הכוחות לעבור את כל מה שהוא צריך לעבור. אנחנו לא צריכים שמישהו אחר יחווה במקומנו, אלא שיזכירו לנו מי אנחנו בכלל ובעיקר ברגעים הכי קשים שלנו. לכולנו נחוץ שיחבקו, יעודדו ויאהבו אותנו, שיזכירו לנו שיש לנו את הכוח לעבור את מה שאנו עוברים ושאיננו עוברים זאת סתם, יש טעם ומשמעות בכל חוויה "לטוב ולרע" והיא חשובה ונחוצה ואנו מצוידים בכל מה שנחוץ להתמודדות בחיים ועם החיים עלי אדמות.

סגור לתגובות.