המדריכים העבירו לי מידע חדש בצורת סרט שראיתי לעיני רוחי ובסרט נראתה מערכת השמש וכדור הארץ כעוברים/מחליקים, לממד אחר/חדש. כלומר, הממדים ביקום נמצאים בתנועת החלקה למרחבים חדשים.
בשלב זה עוד לא הבנתי מה פירוש "מרחבים חדשים", אך היה ברור לי שהמדריכים מצביעים על כך שהשינוי המתרחש הוא גם יקומי וגם קיומי, קרי בכדור הארץ ובכל העולמות שמחוצה לו.
הם הראו לי את כדור הארץ מבחוץ, כפי שאסטרונאוט רואה אותו מהחלל והבחנתי שהשינוי האנרגטי הכללי נובע מכך שמערכת השמש מחליקה/נוסעת, לממד חדש כשהכול נמצא בתנועה מתמדת.
במילים אחרות, המעבר מבחינת עולמות חומר דחוס, כמו כדור הארץ למשל, הוא מתפישה והתנהלות בהתאם של שאיפה לקבוע, למשתנה. בתפישה האנושית, הדברים נראים כחסרי תנועה, תבניתיים והשאיפה שלנו היא לביטחון הנובע מהקבוע והיציב והפחדים שלנו נובעים מהמשתנה בעיקר המשתנה הבלתי רצוי/מתוכנן.
השינוי במעבר מקבוע למשתנה, דומה להחלפת כרטיס זיכרון במחשב, הגדול פי אלף אלפי מונים מזה הקיים היום = הגדלת מיפתח הזיכרון = המודעות לקיום שמעבר לאנושי, להיותנו ניצוץ אלוה ממעל, המתקיימים עלי אדמות מתוך שוויון ערך, כבוד הדדי, תחושת שייכות ותחושת ערך עצמי, מעצם ההיות.
משהו קורה לכל המערכת בעניין של ספקטרום ראייה יותר רחב, יכולת לשים לב ליותר דברים, כמו מתגלים עוד חלקים לפאזל האנושי, שהמודע ההכרתי האנושי ככל לא שער את קיומם, היוצר שינוי אנרגטי.
תוך כדי השינוי מתרחשות תופעות פיסיות הקשורות בהפרעות בזיכרון הלינארי שהרי השינוי מתבטא במעבר מזיכרון לינארי לזיכרון אינטואיטיבי הקשרי; לדוגמה, אני רואה אדם מאד מוכר מול עיניי ולא מצליחה להיזכר בשמו… אין הכוונה למצב דמנטי כלשהו, זה קורה לאנשים צעירים מאד, לא פחות מאשר למבוגרים. משהו קורה לזיכרון הלינארי, כאילו הכל מתפרק למיליון רסיסים והם מסתדרים על פי היגיון אחר (התדר ההקשרי מעגלי), כל רגע נתון של זמן. נחוצה כאן רמה של אימון ואמון, להתנהל על פי האינטואיציה, תחושות הבטן, במקום כהרגלנו על פי השכל, הדפוסים, המערכת האוטומטית המניעה אותנו, הקשורה לחינוך, לניסיון מצטבר וכד'.
המוטו: "אינני יודעת מה יהיה ואיך יהיה, אך יודעת/בטוחה, שהכל לטובתי העליונה, בסדר שלו כל רגע נתון, על פיו אתנהל בהתאם לרגע", חשוב ומשמעותי מאין כמוהו ומסמל שינוי תפישה והתנהלות. מדובר על תהליך של שיבה "הביתה", בחיים האלה בתוך אותו גוף.
פעם היה עלינו למות ולהיוולד בתוך גוף אחר, על מנת ליצור שינוי תודעתי גדול, הפעם בחרנו שינוי אתגרי של הארת המוח האנושי, שינוי המאפשר תקשורת רב ממדית, רב רובדית, שאיננה מתאפשרת כששלושת רבעי מהמוח רדום. בתקופה זו אנו חווים את חוויית התפר בין מיפתח זיכרון קטן לגדול, בבחינת "רגל אחת פה ורגל אחת שם". התפר הוא המקום הכי רגיש.
זה מתבטא בכך שאיננו יכולים עוד להיות/לחיות, עם שתי הרגלים בתפישת העולם הישנה, אך ועדין לא יכולים "להעביר את הרגל השנייה" לחדש, קרי להתחבר על כל ארבעת הרבדים לניצוץ שנותן חיים ל"תלבושת" הנוכחית קרי, לאמון המלא בעצמנו ובסובב, בבורא שבפנים ובבורא שבחוץ, המהווים את עיקרי תפישת העולם החדשה, היות ועוד לא בשלה העת, התודעה עוד לא התרחבה מספיק.
בהמשך הראו לי המדריכים את הארת המוח האנושי בכך שהוא מתמלא בבועות של אור, המנצנצות בתוכו ומאירות אזורים במוח שקודם היו רדומים. המדריכים מדברים כבר הרבה זמן על הארת המוח אך עד ש"האסימונים נופלים" פיסית, רגשית, מנטאלית ורוחנית, אני לפחות זקוקה לעוד ועוד תמונות/הבנות, עד שהמידע מתיישב על כל ארבעתם.
תוך כדי התמונה התגלה במלוא הדרו השינוי במיקום מערכת השמש שנראה כמו משהו שצף למקום אחר במלוא העוצמה, מה שלא התאפשר טרם פתיחת ערוצי קליטה ותרגום נוספים.
יכולתי לחוות שגם מערכת השמש היא השתקפות המשנה מצבים כל הזמן, מה שיוצר השפעות לא רק על השמש, אלא גם על כל הכוכבים במערכת שלה, המהדהד לכל המערכות ביקום. (אפקט הפרפר).
בנוסף ראיתי את הגוף הפיסי משתנה והתמונה הייתה של כספית ש"ברחה" ממד חום שנשבר, מתפרקת ומתאחדת מחדש.
זהו תהליך שמשותפים בו כל הרבדים והמוח המודע, ההכרה המודעת, מבלעדיה לא יחול שינוי וייווצר המון סבל וכאב. יש משהו שגורם לנו לגלות ולאמץ תפישות חדשות, המאפשרות לנו להתייחס אל הקורה כאל עובדה, קרי, לשנות פירושים, להתחיל לשים נקודה במקום שלוש נקודות… המשך יבוא: לשנות תפישה, לשנות ראייה, להאמין.
המדריכים הראו לי את כדור הארץ גם בהקשר של השינוי בהשפעות ובמיקום המזלות ואת המערכת הנעה סביב השמש, כל אחד בקצב שלו – כדור הארץ קטן וכחול ויכולתי להבחין באינטראקציות שלו עם כוכבים אחרים ועם השמש.
אם נתבונן מנקודת מבט אנרגטית, נוכל לגלות את האינטראקציות שקיימות בין כדור הארץ בכלל ובין כל אחד מאתנו בפרט, כרשת של חוטי אור צבעוניים ה"רצים" בתנועה בלתי פוסקת בין כולם = תקשורת רב רובדית, רב ערוצית, רב ממדית.
ראיתי את כדור הארץ זז וכל פעם שהוא זז הוא כאילו זז חלון, השפעות אחרות עובדות עליו, נפתח חלון אחר של הבנות, תובנות, הזדמנויות דבר המשפיע על כל יצור נברא.
לסיכום: השינויים שחלים הם אנרגטיים, פיסיים, רגשיים, מנטליים וקשורים לשינוי מאד גדול מבחינת האקלים, מזג האוויר, ההשפעות, ההזדמנויות שנפתחות, הערוצים שנפתחים בקיום וביקום.