זיכרון מודע/ער/הכרתי |
הדברים אותם אנו יכולים להכיל במוחנו בהיותנו בגוף, כלומר, מבינים ויכולים לתרגם לשפה מובנת. תלוי ברמת ההתפתחות ומיפתח הזיכרון ויכול לצמוח במהלך החיים. |
זמן מעגלי |
זמן מעגלי פירושו חווית חיים בהווה מתמשך – כל מה שקרה קורה ויקרה כלול בעכשיו = הוויה, חוויה בהווה מתמיד שהעבר כלול בו, משרת אותו והעתיד נובע ממנו. |
חברים למסע |
נשמות המתגלגלות יחד על מנת לסייע אחת לשנייה. |
ידיעת הרגשה |
הארה, הברקה, בלתי מודעת ומוכרת לשכל האנושי, החולפת במוחנו כאילו "משום מקום". ("אויריקה"). |
ידע תודעה -מודעות |
המדריכים מתארים את תהליך ההתפתחות שלנו כמעבר ממצב של "ידע" = פוטנציאל שעדיין לא נחווה (ולכן לא ידוע) דרך תודעה = החלק החוויתי, ההכרתי, המכיר ב"יש" דרך ניסיון, קרי, החוויה עצמה, הגילוי, למודעות = הפנמת הידע שנחווה = חוכמה. |
ידע קיומי |
ידע, מידע מההוויה העכשווית, המצוי במוח האנושי. |
ידע יקומי |
מקורו בהוויה הנשמתית: העל מודע והתת מודע שנצבר לאורך גלגולים. ברמת התפתחות גבוהה יכול לכלול חיבור לספרייה הקוסמית. |
יהלום הידע |
כינוי המדריכים לספרייה הקוסמית. |
ילדי האינדיגו |
נשמות מפותחות, בעלות ידע וניסיון מצטבר שנולדו במסה לכדור הארץ בשנות השמונים, בעלי מיפתח זיכרון ומבנה נפשי ופסיכולוגי שונה מזה שהיה בכדור הארץ עד אז. תפקידם לשנות דרך מאבק את דרכי החשיבה והלמידה |
ילדי הכוכבים |
נשמות מפותחות, בעלות ידע וניסיון מצטבר שנולדו במסה לכדור הארץ משנות התשעים, בעלי מיפתח זיכרון גדול יותר ובעלי מבנה נפשי ופסיכולוגי שונה מילדי האינדיגו. הם מייצגים יושרה, אוטנטיות וכנות ותפקידם לעזור לשאר האנושות להתחבר לכל מה שהם מייצגים. |
ילדי הקריסטל |
נשמות מפותחות בעלות ידע וניסיון מצטבר שנולדו במסה לכדור הארץ בשנות האלפיים, בעלי מיפתח זיכרון, מבנה נפשי ופסיכולוגי שונה ומפותח יותר משתי הקבוצות הקודמות. תפקידם להשיב את החמלה , החסד והאהבה לכדור הארץ. |
כתיבה מדיטטיבית (אינטואיטיבית) |
כתיבה תוך מצב של מדיטציה – בעזרתה כל הנקלט בכל החושים הפיזיים והעל חושיים, נרשם ללא סינון, בקורת, שיפוט וכיוצ"ב. |
מדיום |
מתקשר הער לדברים שעוברים דרכו תוך כדי תקשור. |
טרנס מדיום |
מתקשר שאינו ער למידע שעובר דרכו משום היותו מצוי במצב הדומה לשינה. שרביט הידע בידי הישות המדריכה. |
מדיטציה |
כניסה למצב תודעה המאפשר שקט ו/או קליטת מידע. |
מדריך/ים אישי/ים – רוחני |
ישות רוחנית, בדרך כלל נשמה אחות, המלווה אותנו וצמודה אלינו, לאורך החיים בגלגול מסוים בכדור הארץ. לכל אחד מדריך אישי אחד או יותר. |
מדריכים/ מלמדים – רוחניים |
ישויות רוחניות שלקחו על עצמן להעביר מידע לכדור הארץ נמצאות בקשר עם כל מי שמבקש מידע הנמצא ברשותן. |
מודעות – תודעה- ידע |
המדריכים מתארים את תהליך ההתפתחות שלנו כמעבר ממצב של "ידע" = פוטנציאל שעדיין לא נחווה (ולכן לא ידוע) דרך תודעה = החלק החוויתי, ההכרתי, המכיר ב"יש" דרך ניסיון, קרי, החוויה עצמה, הגילוי, למודעות = הפנמת הידע שנחווה = חוכמה. |
מוות |
ניתוק מן הגוף הפיזי, מן התלבושת בלבד. |
מחסן תלבושות |
מוצע כינוי לסך הכול הגלגולים שאי פעם היינו בהם והדמויות ששחקנו באותו גלגול. "מחסן התלבושות" קיים בתאי הזיכרון שלנו. |
מישור ההינתקות הראשוני |
המישור אליו מחליקה הנשמה ברגע שהיא מתנתקת מהגוף בזמן המוות. |
מיפתח זיכרון |
מיפתח זיכרון קשור לניצולת המוח שלנו ומסמל את כמות הזיכרון שהנשמה לוקחת איתה לחיים ספציפיים. מיפתח הזיכרון בכדור הארץ היה עד שנות השמונים כ – 5% – 3% מהזיכרון הכללי של הנשמה = מיפתח זיכרון קטן. |
מיפתח זיכרון גדול |
ניצולת מוח בין 60% – 10% . |
מסקנה מנתבת |
תבנית חשיבה שנוצרה עם הלידה הראשונה המכוונת את הגשמת הפוטנציאל הנשמתי שלנו. |
מקור מהימן |
כינוי למקור ידע שאנו סומכים עליו בין חיצוני ובין פנימי |
מרקיורי ברטרו/בנסיגה |
מנקודת מבט גיאוצנטרית (מכדור הארץ), נראה שמרקיורי (כוכב חמה), נע בהילוך אחורי. זהו מצב אותו אנו חווים 4 פעמים בשנה למשל כחודש. מאחר ועל פי האסטרולוגיה מרקיורי אחראי על תקשורת, הרי שדברים הקשורים בתקשורת, בכלל ובפרט, אינם פועלים על פי הסדר הליניארי המקובל. בתקופה זו לדברים יש קצב משלהם. |
"מרקם מציאות" |
על פי המדריכים הכוונה ל"סרט" |