תקשור על המצב

"השלום והברכה ואור המודעות הענפה לכם, כאן ספיראלת האור בשיתוף זרועות עם חברנו מעולמות והיבטים אחרים מהמועצה הבינגלקטית, לשלום הנשמות בהשתקפויותיהן, מועצה האמונה על הארת השבילים האוטנטיים בלב כל השתקפות, למען איפוס דרך, למען השלמת מעגל ההיפרדות, למען שלום וברכה ואור המודעות הענפה יהוו מכוון בלעדי הלכה למעשה.

אכן יקרה, כל המידע שעובר דרכך ודרך אחרים ממועצה זו, מכל קבוצות התפקיד המחוברות אליה, (המועצה מהווה חלק, זרוע של הוועידה הבינגלקטית), ובכן כל המידע נועד למטרה אחת; שיבה אל שביל ההארה קרי, שבילי התגשמות הנשמה כחלק מקבוצה. את השביל את יכולה לדמות לצעיף של אור שקוף הנפרש מכל נשמה אל מרכז, כשכל שביל כזה בשקיפותו מהווה אחדות ניגודים הרמוניה שלמה או אם תרצי איכותו כמים בהם מצויות כל ההגשמות כטיפה המכילה את ידע האוקיינוס כולו ומדוע אנו מדגישים זאת, כיוון שהשביל אמנם נובע מההפרדה לייחוד, אך הוא ההפרדה שנפרדה מעצמה. קרי, מכיל את ידע כל השתקפויות הנשמה כאחדות באחדות מתוך סובייקטיביות רחבה הנובעת אל הכלל  ומבינה אותו".

דורית: מה שמשתנה זה שהשביל של כל אחד מאתנו, השביל האותנטי הטבעי של הנשמה, המואר. כשהקרן נהיית מוארת היא אינה נובעת מדעות, אמונות וקביעות ספציפיות אלא נובעת מהניסיון המצטבר של הכל יחד.

מדריכים: "אנו מדגישים זאת היות ובהארת השבילים טמון השינוי ב"כדור לימוד" ובכל העולמות. כל עוד השבילים חשוכים ומה שמתגלה מתוכם הוא ניצוץ של תובנה ושם אין אפשרות אלא להמשיך לשחזר את השביל המוכר והידוע זה מכבר.
תפקידכם לגלות את השביל האוטנטי, שביל ההארה האישי ודרך כך לעורר את זיכרון ההיות של כל מי שסובב אתכם ואתכם".

דורית: התחושה שלי הייתה שאנחנו עם אין ספור נשמות אחרות פועלים יחד כקבוצת תפקיד ויש לזה השפעה עצומה. אי אפשר יהיה להמשיך את השחזור הזה וזה עשה לי הרגשה ממש לבכות מרוב התרגשות. התחברתי להרגשה שהרגשתי בילדות שהעולם לא מבין, שלא רואים את הצדק רק של קומץ קטן ולא את הצדק שלנו, שאיננו יכולים להיות אור לגויים ופתאום הייתה תחושה של אחדות, שאנחנו חלק ממשהו.

מדריכים: "באשר לבאות, תבוא מכה חזקה ועוצמתית כל כך על הפלסטינאים, עד כי יתחננו דרך הפעלת מניפולציות, על נפשותיהם. המכה תגיע תוך יום או יומיים הבאים ותחסל את ההסלמה וניסיון התארגנות פגיעה גם מהצפון. כאן ישנה התערבות ומעורבות אדירה של מדינות ערביות ואחרות ששבעה נפשם מהיבלת המדממת הזו".

דורית: יש המון עבודה מודיעינית ומתחת לפני הקרקע עם ירדן, מצרים ועוד מדינות שאיננו יודעים את זהותן.

מדריכים: " מלחמות פנימיות אצלנו ומאבקים פנימיים ממשיכים להתרחש, אלא שקולם שוכח בגין ובזכות המהלומה. הוסרה כפפת המשי.
נשמח להרחיב ולהשיב".

דורית: מה שראיתי שהתחלנו להשתמש בטכנולוגיה חדשה שעדין לא השתמשנו בה, כמו פצצות עומק שהורסות להם את המפקדות. תהייה הפוגה ארוכה מכיוון שתהיה מכה שיהיה קשה להתאושש ממנה.

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.