קבלת החיים

התחילה בנייה חדשה בצמוד לביתי ואני תוהה ביני לביני כיצד אלמד ברעש שמסביב.  "לקבל את החיים כמות שהם ולמצוא את דרכך בתוכם"… אני מקבלת ""אס-אם-אס"" מהמדריכים כתשובה למחשבותיי אחרי שעות של רעש מחריש אוזניים.

החלטתי להתיישב לכתוב, אף על פי כן ולמרות הכול ובעצם מדויק יותר התיישבתי ליד המחשב וחשתי את דבריהם של המדריכים והחלטתי להיענות ולרשום.
אני יודעת שכל מה שמתרחש כעת ובכלל, הוא אימון בקבלת החיים כמות שהם, על כול ""הטוב והרע"" על מנת לזוז מאחיזת התפישה הישנה ולהתחבר לגמישות, לזרימה, וליצירתיות וכד'.
הנה התייחסות המדריכים עם תרגיל מופלא, כהרגלם בקודש, להנאתכם.

מדריכי ספיראלת האור: "לקבל את החיים כמות שהם ולמצוא את דרכך בתוכם כמו היו אלה פני השטח בתוכם את צועדת. כשאת הולכת לטייל בטבע את עוסקת באבחנה והבחנה ומתניידת על פי השטח. כך החיים האנושיים ובכלל.
כל אי התניידות, יצירתית וגמישה, עם פני השטח, יוצרת תגובת שרשרת המתבטאת באי נוחות על כל
4 הרבדים, בלשון המעטה, עד שיבוש האיזון הלכה למעשה.

לקבל את החיים פירושו (אכן), גם התבוננות משתאה, גילוי והתבוננות ומשחק של יחסי גומלין בין הסביבה, הסובב לבינך/ם. דימוי הליכה בטבע משתנה, בדמיונכם, יכול לסייע רבות לקבלת החיים והיענות אליהם – היענות הנובעת מנוכחות ועל כן משתנה, מגוונת, יצירתית, משתאה ומגלה.

דמו עצמכם בג'ונגל, באוקיאנוס, בהרים, בעמק, במדבר ובכל נוף העולה בדמיונכם ואפשרו לעצמכם לגלות ולהיענות, לגלות ולהיענות, לגלות ולהיענות.

אל תאפשרו לפירושים כקושי, סכנה, חום ו/או קור, להשפיע ובוודאי שלא לנהל את המסע הדמיוני שלכם, שהרי הכוונה מראש היא לאפשר חוויית מסע ממקום של יכולת והתבוננות משתאה, גילוי יכולות יצירתיים על כל הרמות וכישורים אחרים העולים, תוך כדי התרגיל, כשאין פירושים מתערבים בתהליך.
תרגיל זה מאפשר חווית נוכחות מלאה בתנועה והשתנות מתמדת על פי הנכון, הנחוץ בכל רגע נתון.

הרחבת גבולות הדמיון והיכולת לחוותו ללא פירושים, משחררת לחלוטין מאחיזת התפישה ההרגלית.
במילים אחרות ואולי בהירות ומובנות יותר: ככול שתתאמנו לעיני הרוח, בדמיונכם, להתבונן בסיטואציות בחייכם, (בכל שטחי החיים), כך תוכלו להתמודד עמם הלכה למעשה במציאות האנושית.
הכוונה היא לחוויה של סיטואציות (תוך היפרדות מכל פירוש, אמונה דעה, או קביעה, במידה ועולים), מתוך סקרנות והתבוננות כשאתם מקבלים את הסיטואציה כמות שהיא ונענים לה כמיטב היכולת בכל רגע נתון, היענות אינסטינקטיבית הנובעת מנוכחות מלאה, התפעלות והשתאות".

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.