ככל שנפתחת המודעות הרוחנית מתאפשרת חווית עצמנו במלואה

מדריכים: "שלום הברכה ואור האהבה לכם, כאן יהושפט, עזרה וכל חברי ספיראלת האור, מחוברים יחדיו בחיבור תודעות, מהותי ועקרוני מעצם ההיות. גם אתן מחוברות לקבוצות שלכן, "נשמות האם", "קבוצות התפקיד" בקשר עקרוני, ואנו במיוחד ובמכוון משתמשים במילה זאת.

כל התודעות כולן; של ההשתקפויות שלכן וההשתקפויות של חבריכם, האחים והאחיות לקבוצה ולהשתקפויות של אחרים, מהדהדות אליכן.

ככל שהמודעות שלכן נפתחת, והנכונות לתרגם את הנקלט גדלה והאימון מתעצם, והאמון גדל, כך אתן מרגישות במרכז תקשורת 24/7. מרכז תקשורת שאיננו מטריד או מפריע, אלא להיפך, מאפשר לכן לחוות את המרכז של עצמכן הלכה למעשה, כחלק מהבורא והנברא, כחלק מהבריאה, כל רגע, כל הזמן.

במובן מסוים ובהומור נאמר, שאתן במרכז של כוורת דבורים שאינן עוקצות והזמזום שלהן אינו מעצבן. כוורת דבורים מהדהדת, כשכל מה שנחוץ, אפרופו המעבר משליפת נתונים ליניארית להקשרית מעגלית, כל מה שנחוץ לכן ברגע נתון של זמן, באופן הקשרי מעגלי לחלוטין, מתחבר לתודעה, להכרה המודעת ומתאפשר שימוש.

אנו מייעצים לכם, על בסיס קבוע, לפתח את תשומת הלב שלכן לכוורת הענקית, האין סופית כשאתן עומדות במרכז וכל הכוורת הומה ברכות אין סופית, בעדינות אין סופית סביבכן כך שאתן מתרגלות חיבור הקשרי מעגלי, מדויק, עדכני לרגע נתון של זמן, מעצם ההדמיה הזאת. כוורת רוחשת ואתן בגוף הפיזי, בהשתקפות האנושית עומדות במרכזה, כך שהמוח האנושי, המודעות האנושית, יוכלו לחבור לאין ספור ערוצי מידע שישרתו אתכן בכל רגע נתון של זמן".

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.