המעבר מתפישת הקבוע, לתפישת המשתנה כקבוע – תקשור מדריכים

"אני-אנו": – שלום ושלומות לך אהובה, כאן אני-אנו המייצגים וכחלק מקבוצת התפקיד, מבקשים לומר כך בזו הפעם:
ראשית אל דאגה ואל בלבול מתופעות פיזיולוגיות ורגשיות אינטנסיביות ומוזרות, המערערות תחושת ביטחון אנושי בשל המעבר מתפישת הקבוע, לתפישת המשתנה כקבוע, שכן השדה המגנטי בתהליכי שינוי.
יכולה את לדמות זאת לצבע לבן שמכניסים אליו צבע אחר, מעט, לאט וכך הוא מקבל מגוונו של הצבע שהוסף לו. דימוי זה מבקש לתאר את התהליך שאינו קורה "פתאום" ובבת אחת, אלא לסירוגין נמזגת תוספת "אנרגיית-מיקוד הרוח" בכדור לימוד".

ברצוננו להדגיש: זו אינה אנרגיה חדשה, אלא חלק מהאנרגיות ש"כדור לימוד" וכולנו מורכבים ממנה, אלא שהמודעות אליה והקליטה שלה הלכה למעשה, מותנית במיפתחי זיכרון. ככול שמיפתח הזיכרון גדול יותר, כך אנרגיה זו מורגשת בחיי היומיום יותר ויותר. הדבר מתבטא באינטואיציות ובתחושות בטן, הרגשת ידיעה, או ידיעת הרגשה, מרחיקי לכת; בידיעת כיוון, בידיעת ההדהוד והאחר, בידיעת המקור המשותף לכולנו ובכל מה שאתם מכנים ניסים ונפלאות כמו ריפוי ספונטאני, יכולת השפעה מודעת של אנרגיה על חומר מתוך ערות להדהודה ועוד, ועוד.

התרחבות זו של יכולות, הבנות ותובנות מתאפשרת על ידי יצירת שדות קולטים במודע, המאפשרים את הרחבת המודעות האנושית, או כפי שאת מכנה זו המעבר "ממיפתח זיכרון קטן למיפתח זיכרון" גדול. חיבור לערוצי קשר והקשר שמעבר לזמן ומקום, בזמן ומקום, יכולת לקחת בחשבון שכל נקודת מבט אישית היא סובייקטיבית וייחודית ושכולנו לומדים, מתפתחים ומתעשרים דרך שיתוף נקודות המבט הייחודיות וחיבורן למקור ידע משותף, הניבט דרך אינספור נשמות על השתקפויותיהן.

ככול שהמודע האנושי נפתח אל מודעות הקיום וניצוץ החיים בכלל, ללא כל קשר ועם קשר לזמן ומקום, כך מתאפשר שינוי תודעתי גורף, המשוחרר לחלוטין מתוכנה ישנה, קרי, מפירושים וסיפורים, המתבונן בדרך הסובייקטיבית הייחודית על עצמו העולם והחיים ומעביר אותה הלאה, מזין וניזון מהיבטי הסובבים וכך מתחוללת מהפכה קרי, נוצר אנוש-חדש.

אתם אלה היוצרים אנוש-חדש דרך גילוי מהותכם הנצחית/הנשמתית וזיכרון האחדות. אתם אלה שלקחתם על עצמכם להוות כ"אנשי מאסה קריטית", לחולל שינוי תודעתי בעצמכם, להשתחרר מאחיזה בתוכנה הישנה ולגלות עולם שלם עשיר ומגוון, בו כל אחד מכם אחד יחיד ומיוחד וכחלק מהכלל באותה המידה, במודעות הכרתית.
כשכך, ההשפעה שלכם על הסובב הולכת וגדלה ועוד אנשים קרי, נשמות שלבשו גוף פיזי, מצטרפים אליכם וביחד נופלות חומות האגו האנושי, השכחה והבידול כתוצאה, עולה תחושת השייכות והערך אצל כל אחד מכם לחוויית עצמו כשרות לעצמו ולכלל בו זמנית.

באנו לחזק אותך ואת כל מי שמחובר אליך וקורא/שומע את דברנו דרכך, שלא תיבהלו מהשפעת שינוי הרשת המגנטית ב"כדור לימוד" בכלל ובפרט.
הקשיבו לעצמכם, למה נכון עבורכם ובשבילכם מכל בחינה, כך שכל מה שתאכלו, תעסקו בו, תחשבו עליו ותהיו אתו במגע, יהוו מקורות של חיזוק, הזנה ועצמאות בלתי תלויה. שכל מה שתעשו יבוא מתוך מודעות לתועלת שבכך, עבורכם ועבור האחר/ים שימלא את לבכם באהבה, בחסד ובחמלה. ככול שזה יהיה הדגש, כך כל ההישענויות שעדיין קיימות, יאבדו את כוחם ויתעצם כוח הנשמה המנהיגה את הגוף הפיזי קרי, יתעצם כוח היוצר שאתם שהיצירה = הגוף הפיזי ו"כדור לימוד", משרתים את כוח הנשמה כפי שהיא משרתת בעזרת ההוויה האנושית את כל מה שבא עמה במגע.

הדגשה נוספת לסיום דברינו לעת זו, זכרו שאהבה יקומית פירושה יחסי גומלין של הכול עם הכול. כשכך, אין דבר שאינכם במגע עמו על כל מנעד הרגשות וההתנהלויות האנושיות.

השיפוט והביקורת הלאה מכם ובמקומם מגיחה אבחנה טהורה הנובעת מכוח העילוי הנשמתי דרך הגוף האנושי. אבחנה זו, בין שבתחושה או בהארה במוח, מאפשרת את קבלת החיים הליניאריים המשתקפים דרך זמן, עליונות ונחיתות, טוב ורע, גבריות ונשיות וכיוצא באלה, כמות שהם מתוך ידיעה, הבנה והפנמה, שכל אלה יצירות נפלאות המאפשרות לנשמה, או כפי שאנו מכנים אותה "מהות האור", להשתקף דרך גוף אנושי לחוות את מגוון האפשרויות, דרכו ובעזרתו, על מנת למצותו עד תום במעבר החיים הנוכחי.

תפישה זו שאנו מדגישים בכלל והפעם בפרט נובעת מהייחוד כחלק מהאחדות קרי, מהמסת ההפרדה שבין הבורא לברואיו, כמו גם בין הנשמה או "מהות האור" להשתקפויותיה. היקום כולו אחדותי והקיום של תפישת עליונות ונחיתות הוא תוצר של שכחת זיכרון המהות. ככול שתזכרו שכולנו שווים, חשובים ובעלי ערך באותה המידה, לא
משנה מה תפקידנו כעת, בשמיים ובארץ, הכל בו זמנית היבטים של ה"אחד", הבורא, באינספור צורות ועולמות.

הרי לא יעלה בדעתכם שפאזל בן מיליוני חלקים שלם כשחלק אחד שבו חסר, לא משנה מה ""גודלו"". לכולנו גודל/חשיבות שווה.

אני-אנו בשיתוף ספיראלת האור וקבוצת התפקיד, מברכים אתכם באהבה ושלום, ברוכים ומבורכים אתם מעצם היותכם"

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.