לצופן/קוד הנשמתי נחוצים גבולות

לצופן/קוד הנשמתי נחוצים גבולות דרכם יוכל לממש את הפוטנציאל שלו = גבולות גוף, גבולות העולם דרכו יתאפשר מימושו: תקופה, תרבות, הורים, מין לידה וכד'. 

הנשמה בעלת אנרגיה מאד דלילה, שעל מנת להתממש בעולם ככדור הארץ נחוצים לה מתווכים – הגוף האתרי, המייצג את תכנית ההגשמה = "גבול ההוויה" לחיים מסוימים מכיל בתוכו את כל אופציות המימוש וההתממשות למעבר חיים מסוים כמו למשל איך נראה, באיזה מין ניוולד, איזה תכונות נממש, איזה תפקידים ניקח, עם איזה פחדים נתמודד וכו', וכו'.

על מנת שהגוף האתרי יתחבר לגוף פיזי, שהוא הרבה יותר דחוס  מבחינה אנרגטית, נוצרה נפש, המתווכת בין דלילות הגוף האתרי – (תוכנית הנשמה, מטרת הנשמה, לחיים מסוימים) לבין הגוף הפיזי, המבצע/מממש, את תכנית הנשמה.

כלומר, כל אחד מאתנו אשר נולד לאיזשהו עולם, נולד עם גוף אתרי, המייצג כאמור את כל אפשרויות המימוש למעבר חיים מסוים, נפש מתווכת וגוף פיזי. 

המכלול הזה בא לידי ממש דרך תפקידים שלקחנו על עצמנו, דרך התגברות והתמודדות עם כל מיני דברים, דרך גילוי, נתינת המתנות שלנו לעולם. בחרנו מראש דרך, תכנית עם הרבה אופציות; מה עלינו לעשות ולהשלים באותו מעבר חיים.

מלבד התוכנית האישית, הפרטית, קיימת תכנית כללית של סך הכל הנשמות שבחרו להתגלם באותו כוכב באותו זמן, הקשורה ומורכבת מתכנת החשיבה של אותו עולם, בהתאם להגדרות של מה אפשר ומה אי אפשר, של החברה והמשפחה אליה נולדנו. זוהי שזירה של תכונות, איכויות, אפשרויות, השקפות עולם, פירושים, משהו מאד, מאד, מורכב. 

לכדור הארץ יש מבנה, יש אורך ואורח חיים ואנו נולדים לתוך המבנה הזה עם התכנית הספציפית שלנו, כשכל הזמן מתקיימים יחסי גומלין (לא כולם מודעים בהכרה), בצורת מפגשים עם אנשים, אירועים, דחף ללמוד משהו וכד' שעוזרים לנו ללכת בכיוונים שבחרנו ולהגשים את עצמנו דרך חוויה. 

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי

סגור לתגובות.