מה עוד למדתי מניסיוני כמתקשרת כתבה 3 מתוך 3

בתחילת דרכי לא ידעתי שכל נשמה רשומה במעין מחשב דמיוני (או לא) כמו אתרים באינטרנט, שעל מנת להגיע אליהם יש לרשום כתובת. כך גם על מנת לזהות את הנשמה על גלגוליה השונים כדי לקבל מידע והכוונה, יש לבקש שם לידה, פרטי ומשפחה ושמות ההורים, (אפשרי גם תאריך ומקום לידה). זאת על מנת  לא לטעות בין אנשים בעלי שם דומה. אלו דברים שלומדים מניסיון.
אני מבקשת לשתף בחוויה שאפשרה הבנה זו:
כשעשיתי את צעדי הראשונים בעולם התקשור בקשה ממני חברה שאתקשר עבור חברה שלה שמתלבטת לגבי קשר עם בחור שהכירה. הסכמתי ושאלתי לשמו של הבחור ועצמתי את עיני מחכה למידע. בעיני רוחי הופיע בחור גבוה, נאה מאד עם תלתלים שחורים ארוכים ומיד שאלתי את החברה האם כך הוא נראה והיא ענתה שממש לא!

נעתי באי נוחות מוחלטת על כיסאי ושאלתי בתום לב האם זה שם לידתו ומה שמות הוריו ותאמינו לי שאלוהים רק יודע מהיכן צצה לי השאלה… הסתבר שזה שם מעוברת, שם הלידה היה שונה לחלוטין מזה שניתן לי. "פתאום" הופיע לעיני רוחי בחור בלונדיני, עגלגל משהו, ועד היום אני זוכרת את חולצת התכלת שהוא לבש ואת הכפתור שבקושי נסגר לו על הכרס…
החברה כל כך התרגשה שהיא רצה לחדר השני להביא תמונה שלו.
זה היה שיעור השיעורים עבורי!

 עוד משהו שלמדתי על בשרי הוא לא להסתפק בתשובות כמו "היא בריאה, נקייה מסרטן", או מישהי ששאלה על עבודה "את מתקבלת לעבודה". להלן שני סיפורים המדגישים את החשיבות של אי הסתפקות בתשובות קצרות ובלתי ממצות.  

מאד יתכן וקולטים בתקשור מצב רגעי מסוים, אך שעומד להתפתח כמו מחלה שכרגע בהפוגה והאדם נראה בריא לחלוטין, או קבלה למקום עבודה שבסופו של דבר לא יצא אל הפועל, כי הייתה עוד מועמדת ומחוסר ניסיוני לפני המון שנים, שמחתי בשבילה ולא הסתכלתי על התמונה הרחבה. יותר נכון  לא עלה בדעתי שעלי להסתכל על התמונה הרחבה.
מחוויות אלה למדתי שיש לשאול לכמה זמן מצב מסוים  יהיה בתוקף.

שחשוב לברר מה חשוב לאדם לקבל מהתקשור ומתוך כך לדעת מה לשאול את המדריכים, כדי שהמידע יהיה מקיף ויסודי ככל שניתן.

למדתי שחשוב להיות מודעת כל רגע, כל הזמן, שכל המצבים זמניים, דבר אינו נצחי בעולמנו. גם בפתיחת טארות, התחזית היא לשלושה חודשים ולא לשנה שלמה מכיוון שרשת האופציות נמצאת כל הזמן בתנועה וחשוב שהאדם יהיה גם קשוב לעצמו ולא יקבל את הדברים כתורה מסיני.

כל הזכויות שמורות לדורית יעקובי.

סגור לתגובות.